vrijdag 20 september 2013

Unboxing: nail-box (Filmpje)

De maandelijkse beautyboxen zullen wellicht bekend zijn onder jullie. In deze boxen krijg je vaak fullsize en/of sample size producten van allerlei merken waar je vaak een klein bedrag voor betaald. Meestal zitten er in deze boxen van alles en nog wat gericht op beauty. Echter is er niet echt een merk gekomen met een box geheel gericht op nagels, handen en voeten. Tot voor kort!

Ter ere van het eenjarige bestaan van www.beautyvoordeelshop.nl hebben ze besloten een nail-box in hun assortiment te stoppen. Deze box kost €12,00 exclusief verzendkosten (€5,00) en is zeker de moeite waard. Ik heb besloten er een filmpje van te maken. Dus kijk vooral mee!


Unboxing: Nail Box (Filmpje)
Ik ben erg tevreden met het setje. Vooral omdat het producten zijn die ik normaal gesproken zelf niet zou kopen en omdat er ook producten tussen zitten die niet in Nederland te kopen zijn in de winkels.

De producten die deze box bevat:
- Sally Hansen, Tip Toe File
- O.P.I.: Cuticle Oil
- Sally Hansen: Salon Manicure, Delphinium
- Sinful Colors: Striper, 1622 Me First
- Covergirl: Nail Sparkle Topcoat, 420 Pinkle Twinkle; Rose  Brilliant
- Laura Paige: 57
- Wet 'n Wild: 3D Nsail Art Stickers.
- N.Y.C. mini make-up palette


Ik hoop dat jullie deze unboxing leuk vinden en ik hoor graag wat jij van de producten vindt. Waar zie jij graag als eerste een review over?

1 opmerking: