zondag 1 april 2012

Hot or Not: One Stroke Nail Art

In deze reeks artikelen is het de bedoeling om aan jullie een bepaald onderwerp te laten zien van Nail Art en dat jullie mogen bepalen of dit HOT or NOT is. Vorige week was het Polka Dots tijd. Ik denk dat ik wel voor iedereen mag spreken dat ze vrij onmisbaar voor een leuke Nail Art!!!
Deze week wilde ik het hebben over een van mijn favoriete Nail Art technieken allertijden: One Stroke Nail Art. Kijken jullie mee?



One Stroke Nail Art
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)

Snappen jullie waarom ik hier zo'n fan van ben? Dit ziet er overigens veel moeilijker uit dan dat dit is! Het enige wat lastig hier aan is, is de techniek die je onder de knie moet krijgen. LNETSA legt jullie uit in het filmpje hoe je deze creaties op maar liefst vijf verschillende manieren kan leren en toepassen. Krijg je al de kriebels om je brushes en paint erbij te halen bij het zien van deze plaatjes????

3 opmerkingen:

  1. Zeker weten hot!

    xx

    justthatyouknow.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind One Stroke zoooo mooi op nagels!
    Het lijkt alleen makkelijker dan dat het is om het zelf te proberen. Of misschien heb je er gewoon one stroke talent voor nodig, maar dit is zeker een HOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zekerweten HOT!!
    Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar vind het zeker mooi uitzien!

    xx Iris
    http://nailartbyiris.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen