maandag 9 april 2012

Blog Update 10-04-12

Vandaag even een kleine update met betrekking tot mijn blog. Lees verder voor meer informatie.


Polish Stash Update
Vandaag, 10-04-12 heb ik weer goed nieuws voor jullie. Ik heb namelijk (eindelijk!) mijn Essence Stash collectie helemaal compleet. Het kan zijn dat er in de loop der tijd toch nog het een en ander veranderd (doordat ik bijvoorbeeld nieuwe lakjes heb gekocht), maar dat zal ik vanzelf aangeven.
Ik heb geprobeerd dit zo overzichtelijk en leuk mogelijk te houden voor jullie.

My polish stash..... Dit is de link naar de update. Deze kan je ook boven aan bij de tabbladen vinden onder de naam: 'Overzicht Nagellak' 


Producten Stash Update
Behalve het feit dat ik mijn Polish Stash geüpdate heb, heb ik ook mijn productenlijstje aangepast! De vorige keer konden jullie al een deel van mijn rhinestones bekijken (die ik overigens nog steeds verder aan moet passen, maar dat komt nog wel!) en nu ook mijn 'potjes' glittertjes zijn te vinden. Ik heb er onder andere bij gezet waar je deze kan kopen en de prijs!

My Glitters...... Dit is de link naar de update. Ook deze kan je vinden bovenaan in de tabbladen onder de naam 'Overzicht Producten' onder de naam Glitters.


Members Opinion
Behalve dat ik allerlei ideetjes heb voor mijn blog, vind ik het ook belangrijk om jullie mening te weten! Laat een berichtje achter of stuur een mailtje naar: myfantasticnails@gmail.com om te vertellen wat jullie leuk vinden, minder leuk etc.! Ook zou ik graag te horen krijgen wat jullie hier zouden zien verschijnen en wat jullie van deze lay-out vinden. Zelf vind ik hem nog niet geweldig.... maar jullie misschien wel! Let Me Know!


Zo, dat was het weer van vandaag. Vrij kort, maar wel belangrijk om even mee te delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten