maandag 9 april 2012

Glitter Collectie

Zoals jullie weten ben ik bezig met een update van mijn stash. Het is alweer een aardig tijdje geleden, de vorige keer had ik mijn rhinestone collectie met jullie gedeeld en nu mijn glitters. Wie houdt er ten slotte niet van glitters? Je kan ze behalve voor je nagels natuurlijk ook voor je make-up gebruiken!



Glitter Nail Kit
Deze Neon Glitters kan je hier kopen. 
Ze hebben mij zo rond de 3á4 euro gekost. 

Deze glitters zitten uiteindelijk in het pakketje: 





Leishi Glitters
Deze glitters heb ik gekregen van iemand voor mijn verjaardag, geen idee hoe duur ze zijn en waar je ze kan kopen. Ze zijn wel schattig! De glitters zijn: nr19, nr52, nr55, nr63.

Dit zijn de glitters



Action Glitters
Deze glitters zijn bij de Action te koop.
Ik geloof dat ze €0,70 zijn.

Dit zijn de glitters:





Hema Glitters

Deze kleine buisjes heb ik bij de Hema gekocht.
Ze koste daar €2,00.

Dit zijn de glitters





Xenos Glitters

Deze glitters heb ik bij de Xenos gekocht.
De prijs weet ik op het moment even niet, maar ergens tussen de 1 en 2 euro.

Dit zijn de glitters:




Blokker glitters
Deze heb ik gekocht bij de Blokker.
Dit hele setje heeft mij €1,50 gekost. 



Zo dat was mijn glitter collectie update!

2 opmerkingen:

  1. Waar liggen de glitters van de action in de schappen?
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hooi!

      De glitters moet je goed zoeken hoor!! Maar als het klopt ligen ze bij de kraaltjes e.d.!!

      XXX

      Verwijderen