zondag 29 april 2012

Preview: LE Catrice, Coolibri

Binnenkort komt er een nieuwe Limited Edition van Catrice genaamd: Coolibri. Ik moet zeggen dat ik echt heel erg nieuwsgierig ben naar de lakjes. Deze limited Edition is vanaf juli in Nederland verkrijgbaar in verschillende winkels zoals de Kruidvat. Deze Limited Edition is vrijgegeven op het Essence evenement. Kijken jullie mee?


Nagellak

Deze limited edition van Catrice is erg opvallend en bevat veel neon kleurtjes zoals geel, roze en blauw. Mijn eerste indruk van deze limited edition is: WAUW! Die nagellak moet ik hebben. Ze kosten dan ook maar €2.49 per stuk. Wat de nagellakjes bij Catrice altijd kosten. Van links naar rechts (boven naar onder) zijn de namen als volgt: Abloom, Birds Flying High, Excotica, Twist of Lemon en Virgin Forest. Bijpassende namen voor deze gehele collectie is het niet? 


Presentatiedoos
Het is wel duidelijk volgens mij waar Catrice haar inspiratie dit keer vandaan heeft gehaald. Deze doos werd gepresenteerd op het evenement. Vind het nog wel jammer dat ik er niet bij kon zijn! 



Wat vinden jullie van deze collectie? Ik ben erg nieuwsgierig naar het gele lakje, daar heb ik nog niet zoveel potjes van staan:) Naar welk kleurtje zijn jullie het meest nieuwsgierig naar? 

1 opmerking:

  1. Leuke collectie!
    Ik ben vooral benieuwd naar het laatste nagellakje, die lijkt mij erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen