dinsdag 8 mei 2012

Shoplog: Kruidvat, Ebay, Action

Hallo dames! Mijn eerste shoplog voor jullie. Ik heb al veel te lang geen blog meer geplaatst... sorry! Heb het op het moment te druk gehad met stage en de vrije tijd die ik had wilde ik ook echt vrij hebben. In ieder geval heb ik hier een aantal dingetjes voor jullie die ik de afgelopen tijd gekocht heb...

Kruidvat
Ik had dringend nagellak remover en watjes nodig bij de kruidvat! Per toeval kwam ik erachter dat alle nagellakproducten (lakjes/remover/verzorging etc.) 1+1 gratis was. Dus heb ik even het een en ander ingeslagen:

Nagellakremover Non Acetone

Slechts €1,29 per flesje voor een inhoud van 250 ml en aceton vrij. Deze gebruik ik wel vaker, maar ik vind het vrij irritant dat de dop zo groot is. Het is al meerdere malen gebeurd dat ik het flesje omstootte en alles eruit liep. Vandaar ook dat ik altijd eerst in een dappendish doe of in een pompje om niet te morsen.

Wattenschijfjes

Goedkope wattenschijfjes nodig die ook goed zijn? Dan raad ik deze je zeker aan! Er zitten 120 wattenschijfjes in deze rol en kost slechts €0,99 bij de Kruidvat. Net als de remover eigen merk. Het fijne vind ik aan deze watjes is dat ze vrijwel niet pluizen!

Nagellak

Helaas wilde mijn camera geen goede heldere foto's maken vandaag. Vandaar ook dat deze erg overbelicht is (En dat terwijl ik het lichtbalans al donkerder heb gemaakt!). Normaal gesproken kosten deze lakjes €1,29 voor een inhoud van 5ml. Nu was ik echter €3,90 kwijt in plaats van €7,80! Deze Colour&Go lakjes zijn uit de nieuwe collectie en daar zal ik binnenkort een swatch over maken! Van links naar rechts zijn dit de volgende lakjes: 87 Passion For Fashion,88 Falling In Love, 90 I Want That!, 91 Glamorous Life en 97 Absolutely Blue. De 89 Kiss Me Goodbye heb ik al voor jullie hier geswatched.



Ebay
Ebay, mijn favoriete online winkel allertijden. Alles is daar zo goedkoop en ook nog van zeer goede kwaliteit. Vandaag laat ik een aantal items zien die ik de afgelopen paar weken binnen heb gekregen.

Dappendish

Waarschijnlijk zullen er een aantal van jullie nog niet van een Dappendish gehoord hebben. Een dappendish is een cristallenbakje met een maximale breeddte van 40 mm. Dit is ideaal voor bijvoorbeeld Water Marble, dan hoef je niet ontzettend veel nagellak te gebruiken. Zelf gebruik ik het voor remover om niet allemaal watjes te verspillen! Deze heb ik hier gekocht en kost slechts €1,50 inclusief verzendkosten.

Fake Fingers

Deze zijn ideaal voor het oefenen van Nail Art op nepnagels. Deze gebruik ik al heel lang en heb er nu een aantal extra ingeslagen. Deze vingers kan je hier kopen voor ongeveer €1,60.

Fake Nails

Al een tijdje gebruik ik de nepnagels van Ebay om Nail Art uit te proberen. Ik heb al twee varianten gekocht en ik ben tot nu toe altijd dik tevreden geweest over de prijs/kwaliteit. Er zitten elf verschillende maten in dit zakje en alle zakjes zijn genummerd van 0 t/m 10. De reden dat ik deze gekocht heb, was omdat ik benieuwd was naar het verschil in werken tussen doorzichtige en gekleurde nagels. Deze heb ik voor €2,25 gekocht per 500 stuks op Ebay.

Black Brushes
 
Drie dunne penselen. Ik moet zeggen dat ik ze erg fijn vind! Deze heb ik gekocht voor slechts €1,45! Deze heb ik hier gekocht.

White Brushes

Free shipping! Wie wil dat nou niet? Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik deze penselen heb gekocht. De prijs was slechts €0,85!!!! Hier heb ik ze vandaan gehaald.


Action
Action heeft altijd zeer goedkope producten en meestal koop ik er gelijk wat nagel spulletjes van! Zo heb ik nu Acrylverf gekocht.

Acrylverf

Deze set verf bevat 12 verschillende kleurtjes verf. De inhoud is ongeveer 5ml per potje. Ik weet niet meer precies hoe veel het heeft gekost, maar ik dacht tussen de 1 en 2 euro. Ik heb deze verf al inmiddels gebruikt en ben er dik tevreden over!


Zo, dat was mijn shoplog. Binnenkort zal ik de swatches plaatsen. Zijn jullie verder nog benieuwd naar andere reviews??? Let Me Know:D

6 opmerkingen:

  1. leuk dat je zo goed slaagt op ebay, maar wat zijn nu ongeveer te verzendkosten? Want als dat heel duur is..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit ligt er aan. Het kan zijn dat de verzendkosten 3x zo duur zijn als de prijs, soms zit het erbij in begrepen. Je hebt gelukkig een zoekfunctie dat je op prijs kan zoeken met verzendkosten. Daar maak ik veel gebruik van! Over het algemeen zijn de Nail Art producten zelf vrij laag!

      Verwijderen
  2. Eehm, Acrylverf voor nail art is iets heel anders dan gewone acrylverf? xD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het hebt over Acryl Nail Art ja, dan is de verf anders. In tegenstelling tot ''gewone'' nail art is normale acryl verf net zo geschikt als nagellak voor bijvoorbeeld de one-stroke nails;). Ik hoor ten slotte van meerdere mensen dat ze gewone acrylverf gebruiken!

      Verwijderen
    2. dus gewone acryl verf waarmee kinderen op school leren schilder kan je gebruiken voor nail art? er is niets schadelijks aan dat opgenomen wordt door de nagel?

      Verwijderen
    3. dus gewone acryl verf waarmee kinderen op school leren schilder kan je gebruiken voor nail art? er is niets schadelijks aan dat opgenomen wordt door de nagel?

      Verwijderen