donderdag 31 mei 2012

Swatch: DA 102, Pink Glitter (&Dupes)

De laatste tijd probeer ik steeds meer lakjes te swatchen voor jullie, maar ook voor mezelf! Op deze pagina kan je een overzicht met lakjes vinden die ik op het moment in mijn bezit heb. Nieuwsgierig naar een lakje? Dan kan je altijd een mailtje sturen naar: myfantasticnails@gmail.com of een comment achter laten onder dit bericht!


Serieus, ik heb echt de liefste vriend ter wereld! Een tijdje geleden kreeg ik van hem maar liefst zes verschillende nagellak potjes. Zomaar! Twee daarvan zijn van de DA en dit is een van die twee lakjes. Ik moet overigens zeggen dat ik steeds meer een fan begin te worden van de DA nagellak die ik sinds een tijdje terug ontdekt heb.
Dit keer heb ik een roze glitterlak voor jullie geswatched. Ik heb inmiddels heel wat roze lakjes liggen, maar ik moet zeggen dat dit toch echt wel een topper is.


DA: NR102, Pink Glitter
Dit is dus zoals het potje eruit ziet en serieus waar, ik vind het echt een super leuk potje! Normaal gesproken kost DA huismerk nagellak €2,99. Toen ik deze uit had gekozen ging er 20% korting vanaf (dus dat is €2,40) en was het dus een stuk goedkoper. Het potje bevat 9ml nagellak.
Dit is dus zoals het lakje er na één laag uit ziet. Een beetje teleurstellend vond ik het, dus besloot ik er een tweede laag over heen te doen. Wat mij overigens wel was opgevallen, was dat deze nagellak echt super snel droogt (binnen 3 minuten is de eerste laag gewoon droog!) en dat vind ik dus ook gewoon echt ge-wel-dig. Overigens moet ik er wel bij zeggen dat deze nagellak echt super fijn lak, de dop is lekker groot en de vorm past precies bij het vast pakken van de dop. Ook is het kwastje lekker op goed formaat en is de nagel in drie banen gelakt!
Dit dus hoe het lakje er na drie laagjes eruit ziet. Beetje jammer dat het zoveel nagellak kost. Het is ook vrij vloeibare nagellak en dat zorgt er dan ook gelijk voor dat hiet ligt is! Overigens is de linkerfoto met flits en de rechter zonder flits. Dit geldt ook voor bovenstaande foto's. Deze lak is dan ook heel erg aan te raden als basis voor je Nail Art als subtiele glitters, of juist als een leuke topcoat.
Iets dat ik overigens wel jammer vind aan mijn camera is dat je niet ziet dat er een prachtige blauwe shimmer in zit! Super mooi is dat. Je moet dit lakje dan ook maar eens uit proberen in het zonlicht en je zal zien dat je niet kan op houden er naar te kijken (dat had ik dus toen ik hem uit ging proberen).


Facts:
Merk: DA huismerk
Naam: Glam&Glitter, 102
Inhoud: 9ml
Prijs: €2,99
Verkrijgbaar bij: DA drogisterij
Dekking: 3 lagen
Droogtijd: 3 mins per laag
Glitters/Gloss/Matt: Glitters


Lakjes die erop lijken
Tegenwoordig beginnen veel lakjes op elkaar te lijken en willen mensen graag de goedkoopste versie hiervan kopen. Vandaar ook dat ik naar vergelijkbare lakjes voor jullie heb gezocht!


Eerste rij, van links naar rechts: 
B.O., Gold Pink (prijs: $75.00*/€60.67, inhoud: 8ml, bron: klik)
B.O., Pink (prijs: $12.95/€10.47, inhoud: 16ml, bron: klik)
Zoya, Belle (prijs: $22.00/€17,80, inhoud: 15ml, bron: klik)
Tweede rij, van links naar rechts:
China Glaze (prijs: $7.00/€5.95, inhoud 14ml, bron: klik)
*= deze nagellak heeft een hoge prijs doordat deze nagellak gekocht is in een gehele collectie. Vandaar ook de link naar de collectie en niet naar de afbeelding.

Dit keer helaas niet zoveel dupes gevonden, al moet ik zeggen dat dit van Zoya het meest dichtbij komt! Zien jullie nog dupes die ik ben vergeten? Laat het me weten!!!


P.S. Het zal jullie waarschijnlijk niet ontgaan zijn dat mijn camera wazige foto's maakt. Het blijkt nu dat er wat vocht in mijn camera van mijn mobiel zit. Ik wilde deze gaan laten repareren maar dan was ik mijn mobiel voor twee weken kwijt en kreeg ik er eentje zonder internet (waar ik uiteraard wel nog voor betaal) en dat vond ik een beetje zonde:( Even wachten dan maar totdat ik er wel een krijg!

1 opmerking:

  1. Mooie kleur, jammer alleen van de dekking!
    Ik denk dat dit lakje leuk is als glitterlak over een ander kleurtje heen!
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen