donderdag 1 maart 2012

Hot or Not: Japanese Nail Art

Jaja, een nieuw artikeltje!!! Pas geleden was ik op zoek naar nieuwe ideetjes voor mijn blog. Zo was dit er dus ook eentje. Ik had het al op verschillende blogs gezien en met dit artikel is het de bedoeling om iets te laten zien van Nail Art en dat jullie zelf mogen bepalen of je het HOT of NOT vindt (spreekt voor zich). In dit artikeltje laat ik jullie wel een extreme manier zien van Nail Art: Japanse Nail Art.
Zelf vind ik dat het heel erg mooi kan zijn, maar soms kan het ook net To Much zijn. Het leek mij wel een erg leuk artikeltje om deze serie mee te beginnen.

Japanese Nail Art
1)
2)
3)
4)
 
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)

Dus meiden, wat vinden jullie van deze Nail Art? Hot or Not? Ik vind het persoonlijk erg leuk eruit zien, maar zou het zelf nooit dragen;).

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel mooi, maar dan moet ik heel d dag op de bank blijven zitten...lol

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha, dat vind ik dus ook! Het is leik, maar ik zou er niet mee kunnen werken. Dat te bedenken dat Japanse vrouwen er dagelijks mee lopen.

      Verwijderen
  2. I like it in an artistic way. Like "Wow look at all the work that went into that". But as an everyday nail thing? I think it's too much.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk maar idd niet handig met je dagelijkse bezigheden ;)

    BeantwoordenVerwijderen