dinsdag 13 maart 2012

Inspiring Pictures: Pink

Nail Art, heel erg leuk en geeft je nagels een eigen look. De Nail Art op je nagels zegt veel over wie jij bent, heb je fel gekleurde kleurtjes op je Nail Art, wil dit zeggen dat je erg opvallend persoon bent en heb je juist weer nude kleurtjes of een simpele French Manicure wil zeggen dat je zelf ook erg rustig en onopvallend bent.
En toch als je zelf eens een keer iets wil proberen, maar je hebt geen flauw idee hoe je dit voor elkaar krijgt en waar je moet beginnen heb ik misschien wel dé oplossing: Inspiring Pictures. Ik ga proberen minstens twee keer per maand dit soort berichten te plaatsen.
Dit keer laat ik jullie inspiring pictures met het Thema Roze laten zien.

De plaatjes
 1)
 2)
 3)
 4)
 5)
6)
7)
8)
 9)
 10)
 11)
 12)
 13)
 14)


Begint het al te kriebelen om met deze kleurtjes aan de slag te gaan? Bij mij wel, maar helaas heb ik hier nu geen tijd voor:( (binnenkort examens!!!:|). Wat vinden jullie van deze plaatjes? Helpen ze een beetje of is het alleen maar leuk om te zien? Ik hoop dat ik jullie hiermee help:D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten