woensdag 14 maart 2012

Preview: Catrice Million Styles

Hebben jullie ze al in huis? De nieuwe lakjes van Catrice editie Million Styles? Ik wel hoor!! Helaas niet allemaal, ik heb er slechts vier kunnen bemachtigen en toen was mijn geld alweer op (tja niet voor niets low budget). Deze lakjes behoren niet tot het vaste assortiement en is een zeer uitgebreide Limited Edition van Catrice. Op het moment zijn ze 2 voor €4,00 en heb ik de mooiste vier uitgekozen. Hierover zal binnenkort een review/swatch over verschijnen. Voor nu heb ik alvast een preview voor hen die dit nog niet in de Kruidvat hebben of er nog niet van gehoord hebben.


Zien ze er niet supervet uit? Ik vond ze hartstikke mooi! Stuk voor stuk. De namen zijn overigens ook erg leuk:
van links naar rechts: nr01, No Smoke Without Fire, nr02: Million Dollar Baby, nr03: Miss Money Penny, nr04: Shake It! Flake It!, nr05: Return Of Space Cowboys, nr06: Godfather Of Pearl, nr07: ¿Holo Qué Tal?, nr08: Have An Ice Day

Zoals ik eerder heb aan kunnen geven heb ik dus zelf ook een aantal lakjes kunnen bemachtigen, dit zijn: Million Dollar Baby, Godfather Of Pearl, ¿Holo Qué Tal? en Have An Ice Day. Overigens is die laatste een super goeie en mooie Fairy Dust vervanger van China Glaze, ze zijn bijna identiek, enkel kost deze slechts €2,49. Verder is mijn favoriet Godfather Of Pearl!

Hebben jullie ze al in huis????? Zoja wat vind je er fijn/niet fijn aan, zo nee welke zou willen hebben?

3 opmerkingen:

  1. Ik haat mezelf voor het instellen van een no-buy.
    XD maar ze zien er prachtig uit, ben benieuwd naar de seatches Saar!
    Liefsss.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi!
    Ik heb er zelf eentje, namelijk Godfather of Pearl en die is echt prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen