woensdag 7 maart 2012

Review: Catrice Collectie

Hallo dames! Hier ben ik weer met een nieuwe review. Dit keer eentje van Catrice. Ik heb het een beetje druk gehad en daardoor weinig tijd gehad om veel te kunnen schrijven. Ik hoop later vandaag nog een artikel te kunnen plaatsen
Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn er ook, naast Essence, nieuwe lakjes uitgekomen van Catrice! Toen ik een aantal kleurtjes zag liggen moest en zou ik ze natuurlijk kopen! Het zijn hele aparte, maar zeer geschikte kleurtjes voor  Nail Art. Het waren ook kleurtjes die ik zelf nog niet echt had, nieuwsgierig??? Lees dan verder....


Catrice Nagellak 2012
nr 400: Blue Cara Ciao



Dit is volgens mij geen kleurtje van de nieuwe collectie, maar past er wel compleet bij en zeker voor de lente! Het kleurtje heeft een laagje nodig en staat super fris en het kwastje is erg breed waardoor het even wennen was voor mij, maar het werkt wel erg prettig!





nr 690: Fred Said Red





Dit kleurtje vond ik een beetje tegen vallen, in de winkel en op deze foto lijkt hij oranje te zijn, maar in werkelijkheid is deze gewoon rood. Balen! ik vond oranje wel een erg leuk kleurtje en vind het jammer dat het zo anders is.





nr 700: Birdy Reloaded



Iets wat ik tegenwoordig erg prettig vind is dat Catrice bij verschillende potjes heeft staan dat het twee laagjes (Apply 2x staat er op) nodig heeft om het mooiste resultaat te krijgen. Een erg apart kleurtje en ook super leuk voor in de lente, al moet je er wel van houden:). Wat ik in ieder geval wel doe.






Super leuke en frisse kleurtjes toch?? Ze hebben allemaal een beetje een shimmer, dus daar moet je wel van houden. Deze lakjes kosten €2,50 p.s. dus de prijs-kwaliteit verhouding is prima. Wat vinden jullie van deze kleurtjes???

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig! Ik vind de laatste tijd Catrice sowieso fijner worden dan essence :x
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind vooral het blauwe en gele kleurtje leuk! :) Ik moet zeggen dat ik Catrice ook erg prettig vind, maar het is niet zo gek dat ze op elkaar lijken. Het is natuurlijk van dezelfde maker.:)

      Verwijderen
  2. Mooie kleurtjes! Catrice heeft eigenlijk altijd mijn voorkeur gehad, maar de laatste tijd vind ik de lakjes van Essence ook wel fijn :) Ik vind het raar dat ze van dezelfde fabriek komen, want de lakjes van catrice lakken fijner..
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er moet natuurlijk ergens verschil zitten, anders zou het niets uitmaken toch??

      Verwijderen