vrijdag 2 maart 2012

Preview: Essence TE, Season Of Extremes

Het is weer maart! Dat betekent dus weer tijd voor een nieuwe LE van Essenec. Dit keer met heel veel nagellakje!!! Maar liefst bestaande uit 14!!! Potjes nagellak.


Deze collectie zal bestaan uit zes 3n1 colours. Lekker frisse kleurtjes en hele zachte niet opvalende kleurtjes!! Voor iedereen wat. De bovenste drie kleurtjes lijken mij echt geweldig. Ik kan niet wachten totdat deze collectie in de winkels komt. 
De namen van de kleurtjes zijn: 01, it's two bright; 02, Brightsmate; 03, We are all bright; 04, Just the Nude of Us; 05, Team Nude; 06,My best nude Friends and Me.
Niet verkeerd toch die namen???? Ik vind ze erg leuk vooral de 'It's two bright' en de 'Brightsmate'
 vind ik erg grappig!!!  Deze kleurtjes zullen, net als in de gewone collectie, €2,79 gaan kosten. Het klinkt misschien duur, maar het valt uiteindelijk reuze mee!!!
Ook bestaat deze collectie uit nog acht andere kleurtjes, waarvan er twee keer vier verschillende type potjes staan. Ik ben helemaal weg van die onderste felle kleurtjes. De bovenste lijken me wat minder, ik hou gewoon van opvallende nagellak!! Al deze kleurtjes zullen €1,79 gaan kosten.
De bovenste vier potjes hebben als namen: 01, Nude Or What?; 02, The Nude The Better; 03, Nude Rules; 04, Did Someon Say Nude???
Van de felle kleurtjes: 01, Little Miss Bright; 02 On the Bride Sight; 03, Pimp my Bright; 04, Bright Alert!
Ook weer super leuke namen!!! Man ik kan niet wachten:D I wish I had all the Money in the world:)

Wat verwachten jullie van deze Limited Editie? Ik ben zelf erg benieuwd naar de Season of Extremese Lakjes,. 

2 opmerkingen: