zaterdag 17 maart 2012

Review: Catrice Million Styles

Hallo Dames! Zoals ik jullie al in een eerder artikel liet weten is de nieuwe Limited Edition van Catrice inmiddels in winkels. Hierbij had ik ook verteld dat ik jullie nog een Review zou laten zien!
Het heeft iets langer geduurd dan ik had gehoopt (mede dankzij examenstress) en zullen jullie ongetwijfeld al meerdere reviews gelezen hebben, maar ik vind het toch leuk om even mijn mening te vertellen over deze GE-WEL-DI-GE lakjes van Catrice. Het spijt me overigens  voor de slechte kwaliteit foto's. Dit keer leek het alsof mijn camera niet echt wilde meewerken!!!
Bij elke topcoat heb ik het kleurtje: Ultimate Pink (nr08) voor gebruikt. Dit kleurtje zit nog altijd in de standaard Colour&Go collectie van Essence (sorry voor de kwaliteit van de foto's! Ik heb ze heel snel gemaakt!!).

Ultimate Pink

1)¿Holo Que Tal?
Dit is het lakje ¿Holo Que Tal? en is een heel mooi holografische topcoat over het lakje. Ik vind hem zelf heel erg lijken op Godfather Of Pearl, maar is toch net iets minder gekleurd dan dit laatst genoemde lakje. 
Het is ook niet heel erg super goed te zien dat deze heel erg glimt, maar dat doet die dus wel!!! Kortom ben er erg tevreden over.

2) Godfather Of Pearl
Zoals ik al aangaf lijkt dit lakje erg op het bovenstaande lakje. Hoewel hier iets meer sparkles inzitten dan de bovenstaande verschilt het verder niet veel (en iets meer kleur). Het geeft wel een super mooi effect op elk naturel niet glimmend kleurtje!

3) Have An Ice Day

Soms is het erg fijn om een foto te hebben met de flits aan. Dan kan je erg goed zien wat het glittereffect heeft! Zo ook bij het lakje Have An Ice Day. Toen ik dit lakje zag sprong ik een gat in de lucht. Het lijkt heel erg op mijn favoriete lakje allertijden China Glaze Fairy Dust. Het enige verschil is eigenlijk de prijs. Dit lakje heeft mij €2,00 gekost (ik had het met korting gekocht) in tegenstelling tot het China Glaze lakje die kostte mij €6,95 via Ebay. Nou is dat niet veel geld voor China Glaze (niet vekrijgbaar in Nederlandse Winkels, enkel via Webwinkels), maar deze was bijna leeg en toen ik dit potje tegen kwam kon mijn geluk niet meer stuk! Er zijn wel een paar verschillen: de geur is minder aangenaam (van China Glaze is het een nog een soort aangenaam), kwaliteit is minder (chipped sneller) en als laatste heeft het langer de tijd nodig om te drogen. Maar ach dat heb ik er wel voor over!

4) Million Dollar Baby

Million Dollar Baby is is misschien wel het apartste lakje dat er tussenzit. Het doet je echt denken aan goud op je nagels en het lijkt heel erg op het kleurtje Essence Make It Happen, maar is toch net iets anders. Dit lakje is echt een leuk lakje om op je nagels te doen als je een feest hebt, maar geen tijd meer hebt om iets nieuws te te lakken!


Kortom ik ben erg tevreden over mijn keuze van de lakjes... en jullie???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten