donderdag 22 maart 2012

Hot or Not: Polka Dots

Zoals ik al in een eerder artikel liet weten is het de bedoeling om regelmatig (minstens één keer per maand) een HOT or NOT artikeltje te laten zien. In deze reeks artikelen is het de bedoeling om aan jullie een bepaald onderwerp te laten zien van Nail Art en dat jullie mogen bepalen of dit HOT or NOT is. Vorige week was Japanese Nail Art aan de beurt. Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat het leuk is, maar niet om dagelijks te dragen. Lijkt me toch wel erg lastig!!!
Deze keer heb ik voor jullie Polka Dots. Polka Dots is eigenlijk een andere benaming  voor stipjes (dots) op de nagels. Hieronder laat ik jullie een aantal foto's zien.



Polka Dots
1)
Bron
2)
Bron
3)
 Bron
4)
5)
 Bron
6)
 Bron
7)
 Bron
8)
 Bron
9)
 Bron
10)
Bron
11)


Super schattig of niet? Ik ben persoonlijk wel een voorstander van Polka Dots!! Polka Dots zijn op verschillende manieren te maken: Dotting Tools en met imageplates. Dit is een handig filmpje met meer uitleg over het zelf maken van dotting tools als je niet de mogelijkheid hebt om ze via Ebay te komen, handig he? Ik ben trouwens helemaal weg van Cutepolish (jullie zeker toch ook wel?). 
Dus wat zeggen jullie, HOT or NOT?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind polka dots heel erg leuk, want je kan er zoveel kanten mee uit! Leuk trouwens zo'n hot or not artikel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben ik het helemaal mee eens!!!:)
      Bedankt trouwens en ik hoor graag ook nog ideeën van leden;)

      Verwijderen
  2. Ik vind polka dots zooo leuk en schattig! :)
    Liefs,
    MIa

    BeantwoordenVerwijderen