zaterdag 24 maart 2012

Preview: Julie G NEW nail polish line Pt1

Wat heb ik geweldig nieuws om aan jullie te vertellen! Op youtube kan je bijna niet meer om haar heen draaien als het gaat om fashion, Julie G heeft vorig jaar al haar eerste (helaas Limited Editon) nagellaklijn uitgebracht... Ik kon niet wachten om dit te kopen, maar helaas was ik niet de enige dit dacht en was de nagellak weg!
De nagellak van Julie G staat er om bekend dat het leuke vernieuwende kleurtjes zijn met een hoge kwaliteit voor een zeer lage prijs (slechts $4,00) en het is dan ook te verwachten dat dit een collectie is die snel is uitverkocht.
Mocht je deze lijn niet gezien hebben, dan laat ik hieronder een foto voor jullie zien:
Een super mooie collectie nagellakjes bestaande uit acht verschillende kleurtjes met een behoorlijk grote hoeveelheid ml (ik dacht aan zo'n 11 ml per potje). Ze heeft de formules zelf samengesteld (met behulp van anderen natuurlijk!) en de namen ook zelf bedacht. Hier is een filmpje waarin ze alle nagellakjes laat zien.
Je kan je natuurlijk voorstellen dat ik het best jammer vond dat deze collectie was uitverkocht. Maar toen ik vandaag weer op youtube keek was het eerste wat mij op viel: The Julie G Nail Polish line... Ik was natuurlijk gelijk nieuwsgierig geworden naar de inhoud van dit filmpje en wat blijkt? Ze heeft nu zelfs een vaste collectie aangeboden gekregen bij JessesGirlCosmetics (daar waar ze de eerste LE edition ook verkocht) en bestaat maar liefst uit 25 nieuwe kleurtjes!! Nieuwsgierig naar deze kleurtjes? Kijk dan mee!

Nr01: Dream In Pretty
Een draagbare kleur voor elke vrouw, tenminste dat is wat Julie G zelf zegt. Ze wilde een lilac kleurtje en is toen uitgekomen op dit geweldig mooie kleurtje!

Nr02: Birthday Suit
Een neutraal vrouwelijk kleurtje. Perfect voor iedereen die niet erg houdt van opvallende kleurtjes, maar zelf ben ik hier niet zo weg van. Misschien jullie wel!

Nr03: Mermaid's Tail
Geen bijzondere naam voor dit kleurtje, maar het lakje is wel bijzonder! Ik ben zelf altijd een enorme fan van glittertjes en glitternagellak, de combinatie van deze kleur is gewoon perfect voor mij!

Nr04: Julie's Fave
Een heel erg mooi nude kleurtje, iets opvallender dan Birthday Suit, maar toch zeer neutraal!

Nr05: Stilletto
   
Dit is het enige kleurtje wat ze van de LE heeft overgenomen. 'I had to have this', zegt ze gedurende het filmpje! Het is een heel erg mooi niet opvallend kleurtje en onwijs populair geweest bij de Limited Edition!

Nr06: Oh Em Gee! (mat)
   
Toen ik de naam van dit kleurtje zag, moest ik zo hard lachen! Het is inderdaad een uitdrukking die zij veel zegt. De kleur past compleet bij haar en ik vind hem zelf ook heel erg mooi. Volgens haar is het een kleurtje met een mat effect, wat ik niet echt vond toen ik het filmpje zag (maar dat kan ook door de camera komen!)

Nr07: Cherry On Top
   
A Classic Red, is wat ze wilde en dat heeft ze absoluut bereikt met dit geweldige chique klassieke kleurtje!

Nr08: Dance In The Dark 
   
Ze wilde een Marine (Navy) blauw kleurtje met een Violet sparkling erin en dat is het resultaat dat je bij de bovenstaande foto krijgt!

Nr09: Fairytale
   
Zelf ben ik niet echt een fan van rustige kleurtjes, maar dit vind ik wel een heel bijzonder mooi fris lente kleurtje! Vandaar ook dat de naam er goed bij past, Fairytales en Spring gaan perfect bij elkaar!

Nr10: Cupcakes & Castles
   
Persoonlijk vind ik dit kleurtje teveel lijken op Birthday Suit, maar dat kan ook aan mij liggen! Wel vind ik het een super leuke naam!

Nr11: Bikini
    
A must-have for the summer! Dat is dit leuke koraalachtige kleurtje zeker. Ik vind dit naast Mermaid Tale een van mijn favoriete kleurtjes van deze gehele collectie.

Nr12: Sunset Kiss
    
Wat een romantisch kleurtje!! De naam is ook al zo geweldig!!! Op de foto valt hij een beetje tegen, maar in het filmpje zelf is het echt een super kleurtje!

Nr 13: My Horoscope Says...
   
Just Gorgeous! Is het enige wat ik over dit super mooie nieuwe kleurtje te zeggen heb.

Nr 13: Shimmer Island
   
Wowieeee!!! Groen is niet echt een kleurtje dat je veel tegen komt als nagellak, normaal gesproken ben ik er ook niet zo'n fan van, maar dit! Wauw!!! Ge-wel-dig! Julie G heeft echt haar best gedaan met het uitkiezen en samenstellen van de kleutjes!!!!!!


Zo we zijn nu op de helft en omdat dit een vrij lange post is besloot ik te stoppen bij dit perfect mooie kleurtje, maar vrees niet! Deel 2 zal ik zo snel mogelijk online zetten.... natuurlijk ben ik wel benieuwd naar jullie mening over de eerste dertien kleurtjes;)

P.S. Bijna vergeten te melden! dit is de ENIGE webshop die haar nagellak zal gaan verkopen en ik heb nog een leuk nieuwtje!! Ik zag dat heel toevallig de LE weer te bestellen is (waarschijnlijk zo immens populair geweest dat ze besloten hebben om toch nog wat extra potjes te verkopen!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten