woensdag 28 maart 2012

Inspiring Pictures: Spring

Zoals ik al eerder heb laten weten ben ik van plan twee keer per maand inspiring pictures te laten zien. Deze afbeeldingen zijn speciaal bedoeld voor iedereen die een duwtje nodig heeft met inspiratie voor Nail Art!
Nu leek het mij leuk om de ene keer een kleur te doen zoals hier en de andere keer iets anders, bijvoorbeeld kleding, schoenen etc! Deze eerste keer zal ik inspiring pictures laten zien over de.... lente!!! Toepasselijk nietwaar? Nu de lente is begonnen vond ik ook dat ik hier mijn Nail Art op moest baseren. Ik hoop binnenkort ook nog een Tutorial er op te kunnen zetten, maar ik kan niks garanderen! Zeker niet nu ik in mijn examenperiode zit!!!
In ieder geval, veel plezier met het kijken van de volgende foto's:

De plaatjes
1)
 2)
 3)
4)
5)
6)
 7)
8)
 9)
 10)
 11)
12)
 13)
 14)
15)

Dat was het weer voor deze keer! Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben en ik hoop dat er ook mooie creaties uit voort komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten