maandag 12 maart 2012

Nail Art, Five Designs/One colour: Girly Glitter

Toch nog even voordat ik ga slapen op deze late avond (het is nu half één terwijl ik dit aan het typen ben), nog een artikeltje!
Ik was vandaag met de kleur roze aan het ontwerpen. Ik ben van plan om eens in de zoveel tijd vijf ontwerpen te laten zien (per nagel eentje) speciaal gericht op één kleur, om zo te laten zien dat je niet veel nodig hebt om toch leuke Nail Art te creeëren. Als jullie een ontwerp zien waarvan jullie denken, goh! daar wil ik toch een tutorial over zien. Dan graag:) (meeste stemmen gelden, natuurlijk).
Genoeg gekletst, ik zal nu mijn eerste Five Designs/One Colour laten zien!!!!



Helaas heb ik nu niet zoveel foto's voor jullie in petto, door tijd te kort en zijn ze ook niet super duidelijk. Ik hoop toch dat jullie deze ontwerpen leuk vinden en ik hoor graag van jullie welke kleur jullie zouden willen zien!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten