maandag 19 maart 2012

Eén kleur, vijf merken: Roze

Hebben jullie ook altijd het probleem dat je een leuk potje nagellak hebt gekocht, maar dat je dan thuis komt en erachter komt dat je al zoiets hebt? Dat is natuurlijk flink balen, zeker als dat net je laatste beetje geld van de maand is. Daarom probeer ik vanaf nu met verschillende kleuren en merken kleuren te laten zien die erg op elkaar of juist totaal niet! In deze blog ga ik het hebben over de kleur roze. Ten slotte, wie houdt hier niet van???
Felroze,zachtroze,girly roze noem het maar op. Je hebt verschillende kleuren en verschillende merken, het ene merk heeft net dat ene kleurtje roze een tintje donkerder dan die jij in huis hebt of net een tintje lichter.
Deze foto is genomen met een flits, waardoor de kleurtjes op de pink en de duim erg lijken op die van de ringvinger terwijl deze juist lijken op de kleur op mijn middelvinger. 
Van mijn duim tot mijn pink heb ik op gedaan: Miss Sporty, Pink; La Femme, Neon Pink; NYC 236, Greenwich Village; MAX DNC 24, Pink Passion; Essence 08, Ultimate Pink.

Al deze lakjes zijn niet duurder dan €3,00 en zijn verkrijgbaar bij verschillende winkels als de Kruidvat en de Etos.

1 opmerking:

  1. Die neon pink vind ik leuk!
    Natuurlijk allemaal erg mooie kleurtjes :)
    Handig zo'n artikel Saar!
    Liefs,
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen