vrijdag 11 mei 2012

Hot or Not: Cupcake Nails!

In de Hot or Not artikelen is de bedoeling om te vertellen of jij de nail art designs die ik jullie laat zijn, HOT zijn or totally NOT!
Voor vandaag heb ik voor jullie een wel erg leuke: Cupcake Nails. Persoonlijke vind ik dit echt geweldig, zeker bij een gezellig meidenavondje. Let's check it out!


Cupcake Nails
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
 12)
13)


Dit was weer het Hot or Not artikeltje van deze keer! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

3 opmerkingen:

  1. Zeker hot! Ik vind nailart echt geweldig, en cupcakes behoren tot mijn favorieten :) Ook hele leuke foto's in dit artikel ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hot, echt zo cute al die cupcakes op je nagels, en zeker geschikt voor een meiden avondje!!

    BeantwoordenVerwijderen