zondag 29 september 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 39

Het is alweer week 39! Dat betekent weer een nieuwe Instagrampost. Iets later dan jullie gewend zijn, maar alsnog hier komen wat foto's die ik afgelopen week genomen heb. Het zijn er niet zoveel, maar dat heb je wel eens;).


Get To Know Me: Instagram, Week 39
Op maandag moest ik enkel naar de stad om nieuwe elastiekjes te kopen en kijken voor kleding van mijn moeder kreeg ik deze twee lakjes van Essie bij de Etos. Op alle Essie lakjes gold 30% korting. Het paarse lakje is van de nieuwe herfstcollectie en de groene van een wat oudere collectie. Zondag was het overigens zo rustig dat ik hier geen foto's van heb!:).
Op dinsdag liet ik mijn camera vallen. Deze was zodanig gevallen dat het niet meer te repareren was en ik wel een nieuwe moest kopen. Gelukkig was ik dit toch al van plan heb ik deze mooie Lumix gekocht. Ik had al eerder een Lumix dus dat vond ik ideaal! Filmt HD en foto's maken doet ie ook mooi. Wel even wennen, maar dat komet helemaal goed.
Op woensdag was ik bezig met het filmen van deze DIY. Deze foto plaatste ik op Instagram en een aantal meiden waren zo onder de indruk dat ze dachten dat ik het bij de Action had gekocht. Dit is niet zo, deze DIY staat inmiddels online. Klik hier voor het filmpje.
Op donderdag ben ik vooral bezig geweest met het swatchen van een aantal Essielakjes voor de nieuwe 'What's In My Stash' ook deze staat inmiddels al online. Ik kreeg er een aantal leuke reacties op! Klik hier.
Op vrijdag ben ik een dagje naar Scheveningen gegaan met mijn vriend. Onder andere bij het Berenrestaurant gegeten (echt een aanrader) en naar Sealife geweest. Uiteraard ook nog even over de Pier gelopen. We hadden overigens prachtig weer. Het zonnetje scheen en het was gevoelsmatig zeker zo'n 20 graden.
Ook plaatste ik deze foto voor een komende winactie! Ik ben al druk bezig met een leuk pakketje samen stellen. Houd mijn blog vooral goed in de gaten voor de laatste nieuwtjes:).
Zaterdag was een hele drukke dag. Mijn vader had dit toetje gemaakt (een simpel puddingtoetje, maar oh zo lekker). Heerlijk om je maag mee te vullen na een dag hard werken. In de avond ging ik nog met een aantal oude klasgenoten een film kijken en in de avond naar de Brandersfeesten geweest in Schiedam (deze zijn heel bekend hier).


Dit was hoe mijn week eruit zag, lekker veel leuke dingen gedaan en vooral gewerkt. Wat hebben jullie deze week allemaal gedaan? Laat het me weten! Ik zou het trouwens erg waarderen als je me zou volgen. Ik volg altijd terug. Mijn Instagram account is: @myfantasticnails.

3 opmerkingen: