maandag 23 september 2013

Preview: TE Essence, Metal Glam

De Limited/Trend Edities worden steeds sneller bekend gemaakt. Laatst liet ik jullie al kennis maken met de Justin Bieber Trend Editie Collectie voor oktober/november. Echter heeft Essence ook al de Kerstcollectie bekend gemaakt. Deze zal vanaf december verkrijgbaar zijn en ik kan jullie nu al zeggen dat ik super onder de indruk ben!


Preview: TE Essence, Metal Glam
De kerstcollectie van Essence is vooral geïnspireerd op de vrolijke feestkleuren. Dit is overal terug te vinden in de metallic finishes die in vrijwel ieder product te vinden is. Essence komt ook met een aantal nagelproducten uit en deze vind ik er veelbelovend uitzien. Kijken jullie mee?
Als eerste hebben we de nagellakjes. Als je het hebt over Kerst en feestkleuren, dan heb je het over shimmers en glitters. Echter een trend die ook prima past bij de Kerstdagen zijn metallic finishes. Dit heeft Essence doen inspireren om nagellakjes uit te brengen met een metallic finish. Ik ben hier erg benieuwd naar, vooral omdat ik vrij weinig lakejs heb met een Metallic finish. 
Van links naar rechts zijn de namen:
01) Steel-ing The Scene
02) Petal To The Metal
03) Glamour Girls
04) Gold Digger
Ik vind de bovenste twee namen erg leuk klinken. De onderste twee vind ik niet echt origineel. Ben wel erg benieuwd naar de dekking en de kwaliteit van deze lakjes! De lakjes gaan €1,79 per stuk kosten. 
En dan het product waar ik zeer nieuwsgierig naar ben. Iedereen is wel bekend met het bladgoud dat verwerkt zit in misschien wel dé topcoat allertijden: The Man With The Golden Gun van O.P.I. Zou dit een budget dupe ervan kunnen zijn? Wie weet, ik ben ieder geval erg benieuwd. Deze zal zo'n €1,99 gaan kosten en heet 01) Steel-ing The Scene (seriously? Inspiratie te kort?)
Als allerlaatste item voor de nagels brengt Essence drie verschillende kleuren nagelstickers uit. Deze zijn in de kleuren, zilver;goud en rosé verkrijgbaar. Met uiteraard een metallic finish. 
De namen van links naar rechts:
01) Silver Star
02) She's So Glamorous
03) Glam-me
Ikzelf vind ze er een beetje 'gewoontjes' uit zien. Dit is het item waar ik het minst benieuwd naar ben.


Een Trend Editie die er veelbelovend uitziet met een leuke verrassing, de Gold Topper. Ik zelf ga de Kruidvat goed in de gaten houden als deze Trend Editie uitgekomen is, want ik kan je garanderen dat deze binnen enkele dagen uit verkocht zal zijn! Waar ben jij het meest benieuwd naar bij deze collectie?

1 opmerking: