donderdag 12 september 2013

TAG: Colours of the Rainbow

Het is alweer een lange tijd geleden sinds ik een Tag heb geplaatst en nu deze tag erg veel voorkomt op allerlei beautyblogs, leek het mij wel leuk om deze ook te doen. Wel een beetje aangepast, want dit blijft natuurlijk een nagelblog!
Bij deze tag is het de bedoeling om je favoriete producten te laten zien in de kleuren van de regenboog. Zo moet je bij deze tag de volgende kleuren laten zien: rood, oranje, geel groen, blauw, indigo, violet, roze, multicolored. Normaal gesproken doe je dit met allerlei beautyproducten, maar ik bedacht me bij mezelf. Waarom niet in allerlei kleuren nagellak? Dus maak kennis met mijn versie van 'Colours of the Rainbow' -TAG.



TAG: Colours of the Rainbow

Bron
Om nog niet te verklappen welke nagellakjes ik aan jullie ga laten zien. Laat ik nog geen totaal overzicht zien. Op deze manier blijft het een beetje een verrassing. De kleuren die voorbij komen zijn kleuren die ik de laatste tijd veel gebruik. Er is er eentje bij die niet helemaal budget is, maar ik wel veel gebruik en ik echt de moeite waard vond om hierin te laten zien. Let's get started!


Rood: H&M Berry Love
Als er een kleurtje is dat regelmatig op mijn blog voorbijgekomen is, dan is het dit kleurtje wel. Deze is dan ook behoorlijk leeg aan het raken en helaas is dit een lak die tijdelijk verkrijgbaar was. Waarom dit kleurtje bij mijn favoreiten behoort? Simpel, het blijft al zeer lang vloeibaar en dekt al zeer goed in een laag. Weliswaar is een tweede laag mooier, maar niet noodzakelijk. De perfecte klassieke rood voor je nagels en dat voor een zeer goedkope prijs. Deze kostte slechts €1,95 en was verkrijgbaar bijde H&M. Er zit een inhoud van 14ml in het potje (waarvan er zeker al 4 leeg is) en heeft een plekje verdient in deze TAG.

Oranje: Gabriëlla Salvete, Intense Coral (03)
Als oranje kleur hoefde ik ook niet lang te twijfelen. Dit is namelijk een van mijn favorieten van afgelopen maand. Deze kocht ik ook toen ik op vakantie was naar Tsjechië (zie de shoplog). Deze sand nagelak dekt in twee lagen en is erg mooi! Zelf houd ik niet zo van oranje nagellak, maar in dit geval ben ik verkocht. Vandaar dat deze lak in de tag staat. Deze kon ik overigens alleen in het buitenland vinden en weet niet waar ze ergens anders te koop zijn. Deze kostte rond de €3,50 voor een inhoud van 11ml/

Geel: Konad, Neon Yellow (R25)
Ook dit lakje hebben jullie misschien al voorbij zien komen op mijn blog. Dit felle neon lakje heb ik laten zien in dit filmpje. Dit is weliswaar een iets duurder lakje dan jullie van mij gewend zijn, maar zeker de moeite waard. Het dekt in drie lagen en feller geel dan dit krijg je niet! Zelf heb ik het gekocht via Enchantra.eu, maar Konad kan je ook op andere plekken kopen. Deze kost €4,95 en heeft een inhoud van 10ml. Ik raad aan een witte laag als onderlaag te gebruiken, omdat de kleur op deze manier echt er uit popt. In het echt is deze kleur echt heel erg fel geel, maar de camera wil dit niet helemaal laten zien.

Groen: Kiko (296)
Voor de groene kleur heb ik er eentje gekozen die echt groen is als gras. Een favoriet van mij en eentje die ik redelijk vaak gebruik en een aantal keer heb laten zien. Zoals hier en hier. Dekt goed in twee lagen. De prijs weet ik niet, doordat ik deze cadeau gekregen had. De lak heeft een inhoud van 11ml.

Blauw: Digital Color Cream (F6)
Toen ik uit moest kiezen welk lakje ik wilde als blauwe kleur. Was dit meteen duidelijk. Als er een kleurtje is dat ik vaak gebruik als blauwe kleur, dan is deze het wel. Dit is naar mijn mening de best dekkende, blauwe creamy lak die ik tot nu toe in mijn stash heb. Geschikt vooral voor nail arts of gewoon als blauw kleurtje op je nagels. Deze had ik gekocht bij een DA in onze buurt. Sommige DA's hebben deze, sommige niet. Kostte €1,99 per stuk of drie voor €5,00. Er zit een inhoud in van 12ml.

Indigo: HEMA Diamond Nailpolish (07)
Bij het uitkiezen van dit lakje vond ik het vrij lastig. Eerst moest ik op zoeken wat de precieze kleur was van Indigo (heel donkerblauw) en kwam ik uit op een aantal kleurtjes. Als ik ging kijken naar degene die ik het mooiste vond, was deze het wel. Een prachtige donkerblauwe lak met zilveren shimmers in de kleur. Dekt in twee lagen en is echt heel erg uniek! De lak kost €2,50 en heeft een inhoud van 11ml.

Violet: Essence, Oh My Glitter (133)
Jup, ik hoor jullie gedachten al. Dit is al de zoveelste keer dat ik dit kleurtje laat zien, maar wat blijft het toch een ontzettend mooi kleurtje. Ik kan er geen genoeg van krijgen en ook dit kleurtje heb ik al een aantal keren laten zien in verschillende artikels. Dekt goed in twee lagen en bevat onwijs mooie shimmers. De lak heeft een inhoud van 8ml en is te koop bij de Kruidvat voor €1,69. Echt een topper dit lakje. Voor artikelen kan je hierhier en hier klikken.

Roze: Casuelle Color Changing, Feel Like DayDream Dancing
Als er een roze nagellak is die op dit moment bij mij op nummer 1 staat. Is het dit lakje van Casuelle. Dit lakje is verkrijgbaar bij de Intertoys en ook hier heb ik al een keer wat over geschreven. Naar mijn mening is dit echt een girly roze lak en daarbij nog een groot voordeel: Color Changing! Dit is serieus een van de beste mood/color changing lakken die ik tot nu toe getest heb. De lak kost €2,50 en heeft een inhoud van 10ml. De lak dekt al goed in 1 laag, maar 2 lagen is nog vele malen mooier.

Multicolored: Essence SET, Hello Holo (03)
Tja en dan kom je bij het punt dat je een multicolored lakje moet kiezen. Al snel was het voor mij duidelijk dat ik een holografisch lakje zou kiezen. Met de gedachten in mijn hoofd dat dit een lakje moest zijn met vrijwel alle kleurtjes en een vrij neutrale kleur als basis. Kwam ik al snel uit op deze. Daarnaast is dit veruit een van mijn meest favoriete holo-lakjes allertijden. Erg jammer dat deze de collectie uit gegaan is, deze had er zeker in moeten blijven! De lak heeft een zilverkleurige basis, maar dit versterkt enkel het holografische effect. Dekt in twee lagen. Helaas is deze niet meer verkrijgbaar. De lak heeft een inhoud van 8ml.


Dit was mijn Colours of the Rainbow-Tag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te kijken. Laat me vooral weten wat jij gekozen zou hebben en post een link naar jouw TAG!

1 opmerking: