zaterdag 28 september 2013

DIY: Glitter Topcoat (Filmpje)

Als je mij op instagram volgt (@myfantasticnails) dan heb je al een foto voorbij zien komen van een leuke glitter topcoat. Van een aantal van jullie kreeg ik zelfs de vraag of deze te koop was bij de Action, haha! Dat is dus niet zo, maar ik laat in en aantal stappen zien hoe je zelf een hele mooie topcoat kan maken voor weinig geld. Hierbij heb ik de topcoat van de Action gebruikt (vandaar dus die vraag) en laat ik het jullie in filmpjesvorm zien aangezien DIY's altijd erg populair zijn bij mij op youtube. Kijk vooral mee!


DIY: Glitter Topcoat (Filmpje)

Er zijn echter een aantal dingen waar je wel rekening mee moet houden:
- De kleur die je als eerste toevoegt aan de topcoat zal de transparante 'kleur' opnemen.
- De kleuren zullen veranderen, dus de kleuren die jij in je hoofd heb zullen anders worden dan het in eerste instantie is.
- Na een tijdje laten staan zal alles naar beneden zakken en moet je dit verdelen voor gebruik. Dit verdelen doe je tussen je handen en rol je de topcoat er tussen. Op deze manier voorkom je een groot deel van het onstaan van luchtbubbels!


Ik hoop dat jullie deze DIY leuk vonden. Laat me vooral jouw resultaten zien met #DIYGlitterTopCoat of #Myfantasticnails en ik ben erg benieuwd naar jullie resultaten. Mochten er vragen zijn, kan je deze altijd stellen!

3 opmerkingen: