donderdag 29 november 2012

Review: Max&More Nail Art Stamps -Part 1-

Je leest het goed! De Action krijgt steeds meer Nail Art producten in hun schap. Zo langzamerhand begint de Action mijn favoriete winkel te worden en moet de Kruidvat best wel eens op gaan passen voor deze leuke budgetwinkel!

Laatst zag ik toevallig op een blog staan dat de Action Nail Art Stamping Kits verkoopt voor nog geen €0,99! Dit moest ik natuurlijk gelijk halen en uiteindelijk heb ik twee verschillende setjes gehaald. Voor zover ik weet zijn er totaal drie verschillende die allen een lakje bevatten, stempel, scraper en een imageplate die behoorlijk goed van kwaliteit lijken te zijn. Op de onderstaande foto kan je zien welke setjes ik gehaald heb. Dit zijn setjes m45 en SE-18. Ik ga een daarvan voor jullie reviewen en dat zal zijn SE-18.

Max Nail Stamps Kits
Dit is dus wat je krijgt voor slechts €0,99! Het ziet er allemaal erg leuk uit en ik ben wel te spreken over de grootte van de imageplates. Wat ik wel jammer vind is het feit dat ze (nog niet tenminste) los te kopen zijn! Dit zou een verbetering zijn, ik heb namelijk al behoorlijk wat stempels en scrapers, maar dit zou echt een super leuke budgettip zijn voor startende nail art artiesten of gewoon leuk voor een kadootje!

Gebruiksaanwijzing 
Zoals altijd staat er een gebruiksaanwijzing op de achterkant. Deze is in vier talen waaronder Nederlands. In zes stappen staat uitgelegd hoe je dit kitje moet gebruiken. Ook staat het er in afbeeldingen boven uit gelegd als je er nog niet achter komt... handig!

Hoe werkt het?
Na het open maken van het doosje merk je al gelijk dat alles vast geplakt is en je dit er natuurlijk even uit moet trekken. Als je eenmaal de imageplate eruit hebt gehaald, vergeet dan niet om even de folie eraf te halen. Een fout die door vele gemaakt wordt, als je dit niet doet werkt het niet!
Op de imageplate zitten zeven verschillende afbeeldingen. Ik vind ze er allemaal erg groot uit zien dus ik was erg benieuwd naar het resultaat. Hieronder kunnen jullie het resultaat zien.
Als je een afbeelding hebt uigekozen breng je wat nagellak aan, gebruik je de scraper om het overtollige deel te verwijderen en duw je met de stempelkussen op de afbeelding en roteer je deze op je nagel. Dit setje bevat een plastic scraper, vele vinden dit fijn anderen ook niet. Ik zelf vind het wel erg fijn, maar je moet de techniek even onder de knie hebben. Een kant is namelijk geschikt voor het gebruiken en de andere kant niet, daarnaast beschadigt het de imageplate vrijwel niet.

Resultaten:
Kijk hier onder voor alle resultaten. Deze resultaten komen voort uit na het één keer testen van deze imageplates! Als basislakje heb ik gebruik gemaakt van het mooie lakje van Paris Memories B9110.


Conclusie:
Ik vind dit echt geweldig! De kwaliteit van de afbeeldingen zijn echt perfect en groot van formaat. Het zijn leuke afbeeldingen, de nagellak is weliswaar erg klein en heeft geen prettige applicator, maar doet wel zijn werk. Bovenstaande afbeeldingen zijn dan ook na slechts een keer proberen gelukt. Nu heb ik weliswaar veel ervaring in het toepassen van deze methode. Ofwel ik vind dit een zeer geslaagde actie van de Action en was zeker de twee euro die ik er aan heb uit gegeven waard! Wacht overigens wel even met het aanbrengen van de topcoat. Deze nagellak droogt niet erg snel waardoor het al snel wat gaat smeren en dat zou zonde zijn!


Wat vinden jullie van deze actie van de Action? Hebben jullie al wat in huis gehaald en wat vonden jullie van de kwaliteit hiervan? Ik ben er zelf meer dan blij mee en is erg leuk om te vragen voor Sinterklaas/Kerst!

5 opmerkingen:

  1. Ik kan dus voor geen meter overweg met die plastic scraper!
    Jouw kwastje ziet er ook al zo verrot uit :P
    Met de plates was ik wel heel blij
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaa klopt het nagellakje slaat nergens op, maar de lak zelf is prima om mee te werken! Als jullie willen kan ik nog wel eens een tutorial plaatsen met verschillende scrapers;).

      Verwijderen
  2. omg dat kwastje XD verder zien de sets er wel goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dat kwastje ! Ik heb het nog niet bij ons in de action zien liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb er gister 2 gekocht, benieuw of mijn kwastjes er ook zo beroerd uit zien :)

    BeantwoordenVerwijderen