zondag 25 november 2012

Tag: Wat betekent jouw nagellak kleur?

Zo nu en dan plaats ik eens een tag die ik tegen ben gekomen en leuk vind om te delen. Natuurlijk zijn dit wel tags die betrekking hebben tot deze blog. Laatst vond ik een leuke tag op de website Proud2be een leuke website voor dames die wel een beetje zelfvertrouwen kunnen gebruiken. In deze tag zal ik een aantal kleuren bespreken Je moet er natuurlijk vanuit gaan dat dit niet 100% zal kloppen, maar het leek mij leuk deze tag met jullie te delen!
Wist jij dat de kleur nagellak veel over jouw zegt? Een tijdje geleden liet ik jullie al weten dat nagellak veel over iemand kan zeggen. Nagellak staat verzorgt en zal dan ook betekenen dat je vaak jezelf ook goed verzorgt. Daarnaast kan de kleur veel over jou zeggen. Draag je vaak grijze nagellak? Dan kan het zo zijn dat je wel tegen een stootje kan! Of ben jij iemand die veel groen draagt? Dan hou je er van om uniek te zijn! Benieuwd naar jouw resultaat? Lees dan verder!

Tag: Wat betekent jouw nagellakkleur?
 
 Er zijn natuurlijk vele kleuren nagellak in verschillende tinten. In deze tag kijken we vooral naar de meest voorkomende tinten als roze en rood en dergelijke. Zie jij er eentje niet tussen staan? Laat het me dan weten!

Roze
Ben jij echt een girly? Heb jij vroeger een roze kamer gehad? Dan zal het je niet doen verbazen dat je graag roze nagellak draagt! Veel extraverte meisjes/vrouwen vinden het heerlijk om op te vallen en doen dit door knalroze nagellak te gebruiken. Meisjes die ook wel echt girly zijn maar minder op vallen, zullen iets minder fels kiezen.

Rood
Vrouwen die veel rode nagellak dragen zijn vaak sexy en gepassioneerd. Vrouwen die snel opgewonden zijn of eigenwijs en met een temperament zullen ook snel rood kiezen als nagellakkleur. Ben jij een echte leider en laat je niet over je heen lopen? Dan is de kans groot dat ook jij dit kleurtje draagt.

Grijs
Ben jij eenvoudig, bescheiden, betrouwbaar en draag jij vaak de kleur grijs? Dan is dit een goede combinatie. Vrouwen die veel grijs dragen zijn daarnaast ook vaak zakelijk, modern en kunnen wel tegen een stootje. Met grijs laten ze zien dat ze toch wel een beetje stoer kunnen zijn!

Blauw
Iemand die erg creatief is en vriendschap erg belangrijk vindt zal snel blauw dragen.
Ook als jij niet zo lekker in je vel zit zal jij sneller voor blauw gaan dan voor een andere kleur. Meiden en vrouwen die blauw dragen zullen vaak wat rustiger en minder opvallend aanwezig zijn.

Groen
Sportieve en kalme meiden/vrouwen zullen snel groen dragen. Houd jij ervan om de natuur in te gaan? Dan is de kleur groen ik een kleur die bij jou past en die je waarschijnlijk snel zal dragen.
Ook vrouwen die veel groen dragen zijn vaak erg vruchtbaar, evenwichtig en zijn beheerst in alles wat zij doen.

Zwart
Houd jij wel van een mooi diner bij kaarslicht? Ben jij erg mysterieus? Zwart is een kleur die bij veel dames past. Dames die stijlvol zijn en klassiek zijn zullen snel nagellak zwart kiezen!

Geel
Door de zon wordt geel gezien als een vrolijke en optimistische kleur. Deze vrouwen hebben vaak veel energie en zijn erg intelligent. Met deze kleur laten ze zien dat zij vrolijk zijn en tegelijkertijd erg intilligent!
Bruin
Vrouwen die veel bruin dragen zullen ook vaak zwart dragen. Deze vrouwen zijn erg geloofwaardig en stabiel, daarnaast kunnen ze ook nog een beetje sensueel zijn. Ook zijn dit vaak vrouwen die ouder (willen lijken) dan dat zij zijn.

Wit
Wit betekent vaak dat jij eerlijkheid op prijs stelt. Wit is de kleur voor zuiverheid en ben je eerder positief dan negatief qua denkbeeld. Ook zijn vrouwen die vaak wit dragen erg innovatief!
Glitters
Houd jij van glitters? Dan zal het niet zo gek zijn als je rebels van karakter bent en toch misschien wel een beetje van rockstijl houdt. Als je vaak glitters draagt betekent dit ook dat jij zelf wil laten zien en vaak een extravert persoon bent!


Herken jij eigenschappen van jezelf in dit artikel? Laat het me we weten!:) Ik ben erg benieuwd naar alle reacties.... 
Nu was ik benieuwd, de kerst komt er aan en aangezien ik niet veel tijd heb om vaak artikeltjes te plaatsen wist ik niet welke artikeltjes jullie graag wilden zien en welke minder interessant waren. Dus laat in een comment weten wat jij graag wil zien en waar ik absoluut iets over moet schrijven!

3 opmerkingen:

  1. Hihi ik herken in alle kleurtjes wel eigenschappen van mijzelf :P
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de meeste kleurtjes ook wel vaak draag. Alleen grijs, paars, blauw en groen draag ik amper hihi.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he om je zelf zo te herkennen! Ik vond het erg leuk en schrok bij sommige gewoon hoe ze goed ze bij iemand pasten!:)

      Verwijderen
  2. aha, ik ben extravert met m'n glitterobsessie :3

    BeantwoordenVerwijderen