zondag 4 november 2012

DIY: Designer Nail Wraps

Ik weer een leuk item voor jullie om te reviewen van een hele leuke webshop genaamd: Tuttelbelshop. Hier verkopen ze erg leuke nail art spulletjes en lakjes voor een niet al te dure prijs. Ze ook deze nail wraps. Ongetwijfeld zullen jullie er al bekend mee zijn, zeker nu Sylvie ook haar eigen nail wraps heeft ontworpen. Die zijn enigszins toch wat duur en deze zijn een leuk alternatief. 
De Nail Wraps die ik voor jullie ga reviewen kan je voor zowel je nagels als je tenen gebruiken. Deze Wraps kosten €4,95 en zijn hier verkrijgbaar. Op de Onderstaande pagina kan je de review lezen van dit product.


Nail Wraps Zebra Design
Dit is het ontwerp dat ik jullie ga laten zien. Mijn eerste indruk? Wat mooi! De verpakking oogt erg mooi en chique, daarnaast zaten er ook nog eens zestien maten in (2x8 verschillende). Ik was eigenlijk gelijk benieuwd naar de rest van dit leuke product. Zelf heb ik er ook nog niet veel ervaring mee en het leek mij dan ook gelijk interessant dit product uit te testen. Kijken jullie mee?


Algemeen
Zoals al vertelde zijn deze Nail Wraps via Tuttelbelshop verkrijgbaar. Een leuke, betrouwbare Nederlandse Webshop die wereldwijd verzend. De prijzen zijn erg betaalbaar en hun nagellakassortiment en nail art assortiment zijn erg leuk en uitgebreid.
Het is wat mij opviel op de webpagina van de Nail Wraps is dat er gelijk bovenaan de pagina staat beschreven hoe je dit aanbrengt. Erg handig als je op de een of andere manier de Engelse tekst niet begrijpt die op de achterkant van de verpakking staat. Er zijn in totaal 10 soorten verkrijgbaar voor €4,95 per stuk.

Gebruiksaanwijzing
Het viel me al gelijk op dat er een korte, maar duidelijke gebruiksaanwijzing op de achterkant van de verpakking stond. Er staat zelfs bij hoe je het moet voorbereiden op deze wraps, hoe je het aan moet brengen en hoe je het weer moet verwijderen. Bovenaan zie je ook nog vier kleine afbeeldingen staan die de gebruiksaanwijzing verhelderen. Nu is het tijd om deze wraps te gaan testen!

Stap voor Stap
Om te weten hoe je deze nail wraps aan kan brengen is het erg belangrijk om te weten hoe je dit moet  doen. In feite is het niet moeilijk, maar er zijn een aantal stappen die je moet ondergaan voor het mooiste resultaat. Zowel op de website als op de achterkant van de verpakking staat vermeld hoe je dit kan doen. Ik laat jullie mijn manier zien.
1) De voorbereiding
Zorg ervoor dat je nagels mooi gevijld zijn op vorm. Dit zorgt voor het mooste resultaat. Ook is het belangrijk je nagelriemen naar achteren te duwen met een bokkenpootje. Dit zorgt ervoor dat het er mooier uitziet. Ten slotte begin je met het aanbrengen van nagellak ook niet zonder het naar achter duwen van je nagelriemen. Ook is het belangrijk om alle oppervlakten egaal te maken. Dit kan je doen met een buffervijl, let wel op dat je geen polijstvijl gebruikt. Dit zorgt ervoor dat je nageloppervlak glad wordt waardoor de lijm niet hecht.

2) Het aanbrengen
Vervolgens is het tijd om uit te kiezen welk formaat het beste bij jouw nagels past. Het eerste dat mij opviel was dat ze erg lang zijn. Deze nail wraps zijn dus ideaal voor korte én lange nagels.
Als je eenmaal de juiste maat hebt gevonden haal je met een tweezer of een andere pincet naar jouw keuze de stikker van zijn plaats af en plaats je deze op je nagel. Knip eerst het overtollige af en vijl de rest bij. Als je nog ziet dat het niet mooi egaal zit, kan je met bijvoorbeeld een föhn de lijm opwarmen. Dit zorgt er ook voor dat de lijm beter blijft hechten.


Het eindresultaat
Dit is dus hoe het uiteindelijk eruitziet. Ik vind het persoonlijk erg mooi zitten, maar vind het toch jammer dat je niet het gehele zebraprintje op je nagels hebt gekregen. Wat vinden jullie hiervan?


3 Het verwijderen
Als je ze zat bent, kan je met warm water en zeep je handen wassen. Door deze combinatie toe te passen wordt de zeep los gemaakt van de nagel en is het daarna een kwestie van de het af rubbelen van de stikker. Ik raad wel aan om nog even met een watje met nagellakremover over je nagels heen te gaan. Zo verwijder je alle resten lijm.


Mijn ervaring
Je moet het even onder de knie hebben wat betreft het op de juiste manier aanbrengen van deze nail wraps. Al met al is het niet erg moeilijk, maar zijn er zeker een aantal tips die je moet weten. Het blijft lang zitten en voor de meiden die geen heldin zijn in Nail Art is dit een prima oplossing!
Ik zal in ieder geval zeggen dat ik fan ben!


Dit was de review en gelijk een how to! Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben. Persoonlijk vind ik het een leuke en betaalbare manier om je nagels snel te pimpen als je bijvoorbeeld geen tijd hiervoor hebt. Hebben jullie al ervaring met Nail Wraps? Wat vinden jullie er wel/niet fijn aan? Zou jij deze nail wraps gebruiken?

1 opmerking:

  1. Ze klinken goed! Maar ik zou ze alleen maar gebruiken voor een avondje denk ik.xx

    BeantwoordenVerwijderen