zaterdag 10 november 2012

The Nails Of.... Lady Gaga

Het is alweer een tijdje geleden dat ik The Nails Of... Heb gedaan. Het leek mij wel weer leuk om weer een bekendheid te bespreken. Dit keer: Lady Gaga! 
In The Nails Of... bespreek ik artiesten die beroemd zijn, niet om hun privéleven of iets dergelijks, maar om hun opvallende nagels. Nu heb ik al Lucy Hale en Katy Perry besproken. In dit rijtje hoort natuurlijk niemand minder dan Lady Gaga ook thuis! Kijk vooral even mee.

The Nails Of... Lady Gaga
1)
Strikjes en Lady Gaga een combinatie die iedereen ongetwijfeld wel kent. Het zal jullie dan ook niet verbazen waarom ik deze Nail Art laat zien. Subtiel en erg schattig is daarentegen weer iets wat je niet zo snel bij Lady Gaga zal zien. Echter zijn deze nagels dat wel en ik vind ze onwijs schattig!
2)
Kennen jullie de bekende Vleesjurk van Miss Gaga? Deze nagels doen mij daar een beetje aan denken. Ik ben niet zo'n fan van Lady Gaga, maar ze passen totaal bij haar. Alleen al de vorm van de nagels vind ik niet mooi, ik vind het een beetje hekserig. Wat vinden jullie?
3)
Extreem is iets wat bij Lady Gaga past. Deze nagels dus ook! Japanese Nail Art is iets wat ik haar veel zie dragen. Persoonlijk vind ik het heel mooi bij haar staan. Zouden jullie dit dragen?
4)
Rhinestones en Lady Gaga, zou ze er gek op zijn denken jullie? Ik denk het wel hoor! Dat schattige hartje en de rest van haar nagels passen bij de stijl van de videoclip 'Bad Romance'.
5)

Stamping Nail Art is dus ook wel iets voor Lady Gaga. Het maakt haar nagels net iets specialer dan enkel nagellak. Niet alleen met haar outfits en liedjes is Lady Gaga van alle markten thuis, maar ook met haar nagels! 


Ik vind de nagels van Lady Gaga erg afwisselend. De ene keer een fel goudkleurige lak, vervolgens Japanse Nail Art tot weer een simpele stamping nail art. Ze is dus van alle markten thuis en ik ben benieuwd naar wat jullie vinden!

2 opmerkingen:

  1. Haha, lady gaga heeft altijd wel rare/leuke/grappige nailart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lady gaga's nagels zijn me nooit opgevallen door haar extreme looks hihi.ze zijn wel gaaf!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen