donderdag 15 november 2012

Preview: LE, Catrice NEONaturals

Het is toch alweer herfst of is het nu zomer? Met de komende Limited Edities is het niet te merken dat het herfst is en dat de winter er alweer aan komt, na het bekend maken van de winter Trend Editie 'Fantasia' van Essence heeft Catrice ook weer iets leuks bedacht... NEONaturals! Kijken jullie mee?
In December komt Catrice uit met een nieuwe, super leuke Limited Editie: NEONaturals! Je zou haast denken dat cosmetica merken de winter gewoon lekker overslaan dit jaar met al die vrolijke en zomerse kleuren in de collectie. Afgelopen zomer waren de neonkleurtjes zo populair dat Catrice besloten heeft er nog een schepje bovenop te doen. Deze collectie bestaat uit 12!!!! Verschillende lakjes. Deze lakjes zijn voor €2,69 per stuk te koop.

Promofilmpje
Dit is het promofilmpje van deze prachtige editie van Catrice. Onderstaand zie je de twaalf lakjes die Catrice zal uitbrengen.
Zoals je waarschijnlijk wel verwacht bestaat deze collectie uit zes nude lakjes en zes neon lakjes. De nude lakjes vind ik persoonlijk niet erg bijzonder. De neon lakjes daarentegen ben ik wel benieuwd naar!
De namen van de nude lakjes zijn: Be naturally crazy, Natural is calling, Have a good day, Be natural, Makes me smile, Enjoy me
De namen van de neonlakjes zijn: Mr. Brightside, Mrs. Brightside, Little miss sunshine, For bright guys, Bright, brighter & brightest, The bright side of life

Wat een grote teleurstelling zijn die namen zeg. Ze doen me namelijk erg denken aan de Trend Editie van Essence: Seasons of Extremes van afgelopen zomer. De kleuren doen mij daar ook erg aan denken. Een beetje jammer! Wel leuk voor degene die toen geen lakjes hebben aan kunnen schaffen, die krijgen alsnog de kans dit te doen! Daarnaast komt Essence met een nail art kit voor €3,69 wat ik vrij prijzig vind voor een penseel. 

Zou jij een van deze lakjes aan willen schaffen? Ik denk persoonlijk dat ik deze Limited Editie over zou slaan gezien de originaliteit van deze editie. Ook die nail art kit spreekt mij niet zo erg aan, daar vind ik het te duur voor. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten