vrijdag 2 november 2012

Preview: Essence TE, Fantasia

De ene Trend Editie is nog maar net in de winkel of de volgende is al bekend gemaakt. Dit keer gaat het om de Trend Editie Fantasia van Essence. Deze zal begin December in de schappen liggen.
Dit keer heeft Essence wel een erg leuke Trend Editie bedacht, eentje gericht op Fantasia. Ik moet zeggen ik ben best onder de indruk van de Highlighter, ik kan dan ook niet wachten om deze in handen te hebben. op de website van Margesja kan je alle overige producten eens goed bekijken.

Overzicht nagellak
Ook deze Trend Editie bestaat uit vier lakjes. Ik zou niet meteen denken aan een kerstcollectie in tegenstellign tot de collectie van vorig jaar (dat was de Circus Circus collectie). De lakjes gaan €1,89 per stuk kosten en de lakjes zullen de volgende namen gaan krijgen:
1) Elves Like Lilac
2) Queen Of My Cloud Castle
3) Take A Ride On Pegasus
4) Have You Seen My Unicorn?


Ik vind de namen erg leuk bedacht en ze passen dan ook totaal bij deze Trend Editie. Echter moet ik bij deze Trend Editie eerder denken aan voorjaar dan aan de winter. Wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

  1. Ik weet nog niet zeker of ik deze ga scoren..
    Ik vind vooral de highlighter (niet in jouw artikel) heel mooi.xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik weet het zelf ook niet. De Limited Editie die nu in de winkel ligt, vind ik prachtig en deze vind ik op de promotiefoto's een beetje standaard. Ach de ene keer is de Limited Editie beter dan de promotiefoto's en de andere keer vallen ze erg tegen! We wachten gewoon even af.

      Verwijderen