woensdag 28 november 2012

Preview: Hema nagellak!

Kerst is mijn favoriete tijd van het jaar. Niet alleen is de sfeer gezellig en zijn er leuke aanbiedingen in allerlei winkels, maar komen verschillende merken met nieuwe collecties. Zo ook nagellak! Hema komt deze winter met maar liefst 60 nieuwe kleuren nagellak!
Van een vrije standaard nagellakcollectie met een aantal verschillende kleuren in de collectie. Nu daarentegen hebben ze de meest uiteenlopende kleuren. Van zachtroze tot felgroen naar mooi goud voor de kerst! Zijn jullie benieuwd naar deze collectie? Kijk dan even mee!

Hema: 60 nieuwe nagellakjes
Klik op de afbeelding voor een groter formaat. Deze 60 nieuwe kleurtjes zijn in alle filialen verkrijgbaar van de HEMA en kosten €2,50 per stuk. Wat ik wel altijd erg jammer vind van de HEMA nagellak is dat er nooit een naam op staat. Daarnaast zijn de lakjes altijd wel erg standaard, maar dekken ze vaak goed en lakken ze erg fijn. Ik ga zeker eens een kijkje nemen als mijn budget dat toelaat;). Wel een voordeel: deze lakjes hebben een grote hoeveelheid inhoud!


Wat vind jij ervan dat de Hema maar liefst zestig kleuren nieuwe nagellak uitbrengt? Voor mij is dat echt een nagellakdroom! (nouja niet voor mijn geld dan hihi). Ik ben erg benieuwd naar de verschillende lakjes en de kwaliteit hiervan. HEMA gaat goed vooruit met de nageltrend!

3 opmerkingen: