zaterdag 24 november 2012

Hot or Not: Saran Wrap Nails

Bij de 10 Weeks of Nail Art zag ik deze al voorbij komen en ik zie ze steeds vaker voorbij komen de Saran Wrap Nails. Je zou moeten denken aan een soort Water Marble maar ook weer niet. Het wordt gedaan met twee lagen nagellak en een stukje folie. Eerst droog je de ene laag en vervolgens breng je de andere laag erop aan en spons je met wat folie over de nagels en kan je super mooie effecten krijgen!
In deze reeks artikelen laat ik jullie bepaalde Trends zien op het gebied van Nail Art die mij erg veel opvallen. Dit keer het thema Saran Wrap Nails. Een mooie en makkelijke manier van het maken van Nail Art! Kijken jullie mee?

Hot Or Not: Saran Wrap Nails
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)

Dit was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! Ikzelf ben zeker weg van deze Nail Art en zal eens kijken of ik hier binnenkor een Nail Art Tutorial over kan plaatsen. 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ze nu 2 maal genmaakt maar ik weet t niet. Op Fotos vind ik ze wel leuk, maar op m'n nagels vind ik ze een beetje messy.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen