woensdag 21 november 2012

Mijn Top 5: Kerstlakken

In deze nieuwe reeks 'Mijn Top 5' laat ik jullie mijn favoriete lakjes in een bepaalde genre zien. Nu Kerst steeds dichterbij komt leek het mij leuk jullie mijn favoriete lakjes te laten zien in deze genre. Kijken jullie mee?
Rood, Glitter, Goud, Zilver noem het maar op. Wat past er niet bij Kerst? Ik laat jullie vandaag mijn vijf favorieten zien betreffende Kerst. Het is niet in een bepaalde volgorde neergezet, dit zijn gewoon mijn favoriete lakjes!:) Lees gerust even verder.

Nummer 1: Catrice; C08, Have An Ice Day 
Dit lakje hebben jullie al meerdere keren voorbij zien komen in tutorials, NOTD's en noem het maar op. Het lakje is eigenlijk altijd een mooi lakje om het hele jaar te dragen, maar met Kerst de ultieme gelegenheid om te matchen bij jouw outfit! Dit lakje kostte €2,59 en is helaas niet meer verkrijgbaar. Een goede vervanger voor dit lakje is China Glaze's Fairy Dust, voor een iets duurdere prijs (€5,95).
De multiglitters maken het pas echt een Kerst gevoel!

Nummer 2: Essence; Nail Art Twins 06, Edward
Als ik aan Kerst denk, denk ik aan groen. Waar vind je dit nu niet? Kerstbomen, Kerststukjes, noem het maar op. Groen is de ultieme kleur voor de kerst. Zeker als dit in Glittervorm is. Vandaar dat bovenstaande lakje in mijn top vijf staat. Het is een mooi lakje om te verwerken bij een leuke Kerst nail art. Zeker door de variatie aan glitter grootte. Dit lakje is helaas niet meer verkrijgbaar en kostte €1,79.

Nummer 3: Hema; Mini Silver
Ben je meer van de metallic lakjes? Dan is dit eentje die erg geschikt is voor jou. Zilver is ook onmisbaar bij de Kerst en deze betaalbare budgetlak die perfect dekt in twee lagen kost €2,00 als ik het even uit mijn hoofd weet. Deze is nog wel verkrijgbaar bij de HEMA.

Nummer 4: Miss Sporty 312; Goud
Ben jij niet zo van de zilverkleurige nagellak? Dan is dit misschien wel wat voor jou. Hoewel de applicators erg breed zijn, is dit een prima lakje om je nagels op te pimpen. Dit lakje is nog altijd verkrijgbaar bij de Etos voor €1,99.

Nummer 5: Catrice; C01 Lovely Sinner
Dit rode lakje maakt mijn top vijf af. Het is een mooi subtiel lakje voor de kerst met hier en daar wat glitters in die niet erg opvallen. Het lakje dekt mooi en is helaas niet meer verkrijgbaar. Dit lakje kostte €2,59 bij de Kruidvat.


Zo dat was het weer voor vandaag! Welk lakje is jullie favoriet? Hebben jullie enkele van deze lakjes in huis? Wat is jullie top vijf Kerst lakken? Laat het me weten in een bericht!

3 opmerkingen: