woensdag 7 november 2012

Review: Catrice SpecteculART

Als jullie mijn Review over de Essence TE hebben gelezen, hebben jullie ook gelezen dat ik gelijk een aantal lakjes gekocht heb van de LE van Catrice. Ik heb twee lakjes voor jullie meegenomen uit deze collectie.
Ik vond de lakjes erg mooi, maar moest een keuze maken omdat ik al vier lakjes van Essence had gekocht. Daarnaast zijn ze niet bepaald goedkoop en had ik niet het geld om alles te kopen. De topcoat deed me overigens wel erg denken aan Million Dollar Baby van Catrice.

Catrice: LE, SpecteculART
Dit zijn de lakjes die ik heb gekocht.  Deze lakjes heb ik gekocht omdat ik ze het mooiste vond en ik had nog een rozig lakje 'nodig' aangezien die van mij op begon te raken. De lakjes die ik in huis heb gehaald heten C02, Holi Hai en C04, Soulful. De lakjes kosten €2,69 wat tegenwoordig de normale prijs is van Catrce. Ook hebben ze een inhoud van 10ml.

Eerste indruk:
Wat ik persoonlijk erg jammer vond aan deze lakjes was het uiterlijk. Normaal gesproken hebben de Limited Editions van Essence een mooie dop en een leuk uiterlijk. Dit keer zagen ze er gewoon uit zoals normaal. Wel erg jammer. Iets dat ik wel erg voordelig vind aan Catrice, dat de naam van de Limited Edition  boven de naam staat van het lakje. Zo heb je alles ovezichtelijk bij elkaar. Daarnaast is de applicator zoals we gewend zijn.

C02: Holi Hai
Wauw! Wat een mooi lakje was dit lakje toen ik hem zag staan. Dit was het eerste lakje waar ik naar greep toen ik de Limited Edition zag staan, het kleurtje viel meteen op en ik wist ergens in mijn achterhoofd dat ik nog een roze lakje zocht. Het lakje is na één laag al prima gedekt, maar een tweede laag is nog iets mooier. Dit zorgt voor meer kleur. Holi Hai is een crèmekleurig roze lakje. Erg basic en niet speciaal, maar wel mooi voor je collectie.

C04: Soulful
In eerste instantie zat ik te twijfelen of ik deze wilde kopen, toch heb ik het gedaan want het is een erg apart kleurtje. Het is vergelijkbaar met een bordeaux-rode kleur met een donkerpaarse ondertoon. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar het zeker een chique kleurtje. Dit kleurtje dekt het mooiste na twee tot drie lagen. De droogtijd bij beide lakjes zijn allebei erg kort. Soulful is een crèmekleurig lakje.


Facts:
Merk: Catrice
Naam: LE, SpecteculART
Inhoud: 10ml
Prijs: €2,69
Verkrijgbaar bij: Kruidvat
Dekking: Het roze lakje dekt in twee lagen, het paarse lakje in drie
Droogtijd: Binnen enkele minuten.
Makkelijk te verwijderen: ja
Makkelijk aan te brengen: Ja
Glitter/Gloss/Matt: Crème


Dit was mijn review van Essence. Wat vinden jullie van deze Limited Edition en wat is jouw favoriet? Ik moet zeggen dat ik ze erg mooi vind en weer eens wat anders is dan wat we gewend zijn van de Limited Edtiions. Het was mijn geld zeker waard!

3 opmerkingen:

  1. Soulful vind ik heel erg mooi, maar die ander vind ik niet zo bijzonder.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb intussen de hele collectie en vind ze eigenlijk lastige aan te brengen dan andere lakjes van Catrice...

    BeantwoordenVerwijderen