zaterdag 3 november 2012

Favorieten Video's: Oktober

Het is weer november dat betekent dat het weer tijd is voor een nieuwe 'favorieten'! In deze reeks artikelen laat ik jullie iedere maand mijn favoriete video's zien! Zo kunnen jullie kijken waar ik mijn inspiratie vaak vandaan haal. Dit keer is het voor mij een wat rustigere maand geweest op youtube, maar heb ze er toch weer bij zitten! 

Overzicht
technieken
A Drag Marble Design, by Meliney
Gradiënt Sheep Design, by Totally Cool Nails
Drag Marble, een ontwerp dat ik de laatste tijd steeds vaker voorbij zie komen. Een drag marble ontwerp is een soort Water Marble maar dan zonder gebruik van water. In het bovenstaande filmpje van Meliney kan je zien hoe zij gebruik maakt van deze techniek door een er een leuk ontwerp van te maken. Daarnaast hebben we het bekende gradiënt/ombre nail effect. Deze vond ik ik heeel erg leuk1


Nail Art
Green Fairy Newspaper, by ProfessionalDQ
Gingerbread Nails, by Meliney
Al vanaf jongs af aan ben ik altijd al een enorme fan geweest van feeën. Ik keek dan ook graag naar Peter Pan en toen ik dit ontwerp zag, was ik er echt gelijk weg van! Het is echt knap dat iemand zoiets kan maken! Kennen jullie die schattige koekjes die je wel eens maakt met Kerst? Deze vond ik laatst per toeval en ik vond het echt onwijs schattig!

DIY's+Tips&Tricks
DIY: Jewelry Nailpolish Ring, by Creativenailart
Beide filmpjes gaan over het maken van eigen sieraden door middel van nagellak! 


Dat was het weer voor deze maand. Dit keer vond ik dat er niet veel boeiends tussen zat, maar toch wel een aantal leuke ontwerpen om te delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten