zaterdag 9 november 2013

Verzamelshoplog: Kruidvat, Voordeelshop, Big Bazaar en meer...

Op Instagram kondigde ik al aan dat ik de afgelopen maand het een en ander weer heb gekocht. Om het jullie gemakkelijk te houden, heb ik besloten alles in één shoplog te doen. Hierdoor is hij iets uitgebreider dan normaal, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Verzamelshoplog: Kruidvat, Voordeelshop, Big Bazaar en Meer
Dit is een overzicht van de gekochte producten. Het is behoorlijk wat, en tja soms heb je dat wel eens. Van die periodes, ik denk dan ook wel dat deze maand een No-Beauty-Buy maand gaat worden. Ik weet niet meer zeker wat ik wel en niet allemaal heb gekocht de afgelopen twee maanden dus het kan zijn dat jullie sommige dingen dubbel zien.


De Kruidvat
Ik wist even niet zo goed van welke producten ik allemaal een shoplog moest doen. Aangezien ik in de maand September ook vrij veel had gekocht, echter besloot ik enkel een shoplog te doen van de maand oktober.
De merken die je op de foto ziet zijn: Essence en NYC.
Essence
Van Essence heb ik de laatste tijd qua nagellakjes niet veel gekocht, zeker niet na de assortimentwisseling. Toen had ik zo'n beetje alle nieuwe producten gekocht, waardoor ik nu niet veel meer gekocht heb. Dat is uiteraard niet erg voor mijn portemonnee, zeker niet als je straks ziet wat ik de afgelopen twee maanden nog meer in huis heb gehaald. Wat ik nu in huis heb gehaald, zijn drie lakjes van de Be Loud collectie. Ik was zo enthousiast over die glitterlak, dat ik nog drie van de vier andere lakjes in huis heb en ik moet zeggen, dat ik ze mooier vind dan ik in eerste instantie dacht. Op de foto zie je: 1) 01, Riot; 2) 02, Orange Is The New Black; 3) 03, Like A Stone In The Wall. Ook heb ik nog een zwart nagellakje gekocht, omdat mijn zwarte lak op aan het gaan was. Deze heet  144) Black Is Back. Dekt helaas niet zo goed als de zwarte lak van de Action (beste en cheapste zwarte lak ooit!). De LE lakjes kostten €1,89 en de zwarte lak €1,69.
N.Y.C.
Zoals bij de meeste van jullie wel bekend zal zijn, heeft NYC tijdelijk een schap met allerlei prachtige nagellakjes. Deze zijn nu voor slechts €2,00 per stuk waardoor ze lekker betaalbaar zijn. Ik vind ze erg mooi. Ik heb er vijf van de 'In a Minute' collectie en drie van de 'Expert Lash' collectie. De lakjes zijn als volgt: 1) 002, Supernova; 2) 003, Disco Inferno; 3) 034, Giallo; 4) 040, Catwalk Queen; 5) 046, Shinning Shoes. Van de Expert Lash lakjes heb ik drie glitterlakjes gehaald, omdat ik deze het mooist vond: 1) 031, Flam The Night; 2) 032, Party Time Blue; 3) 034, Light Up!
Overige
Ook heb ik nog vier andere producten gehaald. Daar hebben jullie inmiddels al uitgebreid over kunnen lezen. Als eerste heb ik drie verzorgingsproducten. Namelijk hier. De Peeling en Oil Pen kosten €2,59 terwijl de boter stick €1,99 kost. Ik gebruik ze nog steeds regelmatig in mijn verzorgingsroutine!
Omdat mijn nagels de laatste tijd er erg slecht uit zagen en heel erg verdund waren, vond ik dat het wel eens tijd werd voor het testen van een goede nagelverharder. Aangezien deze toen €1,99 kostte besloot ik hem eens mee te nemen. Normaal gesproken kost het rond de €2,49 dus dat is al niet eens veel. Als ik deze getest heb, komt er een uitgebreide review over!
Ik heb deze tattoopen gekocht. Ik vind hem ge-wel-dig! Ik heb er ook al een mooie nail art van gemaakt, waarschijnlijk is het filmpje al online gekomen op het moment dat jullie dit lezen (zo niet dan komt deze nog). Een nadeel van deze pennetjes. Als hij verstopt gaat zitten, dan gaat de inkt er aan de zijkanten uit, jammer want daardoor werkt het niet super nauwkeurig. Tip: ga met een naaldje er een paar keer in (in het puntje, deze kan je er ook uithalen, dus aan de achterkant kan je hetzelfde doen) en dan doet hij het weer. Deze kost €1,99.

De Big Bazar
De Big Bazaar is een winkel die de laatste tijd veel ter sprake is gekomen in Beautyland. Niet zo gek ook, als jij je beseft dat ze daar Essie lakjes verkopen voor een heel aangenaam prijsje, net als de O.P.I. lakjes. Dit zijn dan ook dem erken die ik daar gekocht heb en nog een Sally Hansen lak.
Essie
Toen bekend was dat de Big Bazaar, Essie nagellakjes verkocht voor een weggeeefprijsje. Moest je er heel snel bij zijn om jouw kleurtjes te bemachtigen. De lakjes kwamen uit de Leading Lady collectie en kostten 2 voor €5,00. Terwijl er normaal gesproken 1 €10,00 kost. Super cheap natuurlijk. Hierdoor wordt het tenminste leuk om een High-End merk te kopen. Ik zelf heb toen vier lakjes in huis gehaald. Dit zijn de volgende lakjes: 1) Butler Please; 2) Snap Happy; 3) Miss Fancy Pants; 4) Leading Lady. k zelf vind Butler Please de mooiste van de vier.
O.P.I.
Ook werd bekend dat ze lakjes van het dure merk, O.P.I. voor heel weinig geld zouden hebben. Deze kostten €1,99 per stuk (nu €2,99) en zijn van de Shatter collectie. Ik heb ze allemaal van mijn lieve vriend gekregen, maar hij had er eentje niet mee genomen omdat hij dacht dat ik die dus al had. Hihi, wel lief maar die had ik dus nog niet. Ach, het is sowieso al heel lief van hem dat hij ze gehaald heeft.  De volgende zes lakjes heb ik nu in mijn bezit: 1) Gold Shatter; 2) Black Shatter; 3) Shatter The Scales; 4) Pink Shatter; 5) Super Bass Shatter; 6) Red Shatter. Ik vind ze erg mooi en ze werken ook super goed, als je er geen lakje onder doet kan je ze ook als gewone lak gebruiken. Ik vind de goudkleurige (Gold Shatter) en de groene (Shatter the Scales) Het mooist!
Sally Hansen
Naast bovenstaande merken verkopen ze er ook Sally Hansen. Tot nu toe heb ik dit lakje enkel gehaald, maar ik vind hem zo mooi en leuk eruit zien dat ik besloten had hem ook in mijn winactie te doen (deze is al gesloten trouwens) en kost ook rond de €1,99. De lak is afkomstig uit de Diamond Strength collectie.

Op=Op Voordeelshop
Sinds wij er een in de stad hebben, ben ik niet meer weg te slaan bij deze winkel (vaak tot grote ergenis van mijn vriend, haha). Iedere keer loop ik altijd even naar binnen en zo onderhand kennen ze me wel en weten ze ook precies naar welke plek ik toe ren. Alleen onze shop is niet zo groot, dus toen ik in Bergen Op Zoom was en daar wel een grote was, kon ik het niet laten een kijkje te nemen en nam ik een aantal lakjes W7 mee. Daarnaast zag ik ook dat de Saffroncollectie uitgebreider was bij ons in de stad en nam ik nog drie prachtige gliterlakjes mee.
W7
Deze vier beauties had ik uiteindelijk mee genomen. Ook deze hebben jullie al gezien in een review en in een Mooie Combinatie artikel. Ik houd van deze nieuwe lakjes. De lakjes die je ziet zijn: 1) 123, Moonlight; 2) 136, Pink Debris; 3) Pink Shard en 167) Pink Flakes. Ze kosten €2,99 per stuk en twee voor €5,00.

Saffron
Als je, net als ik, een nagellakverslaafde ben en van glitters houdt (lees: kan er niet meer zonder) dan moet je altijd alles uitproberen van nieuwe merken. Nu was Saffron niet onbekend voor mij, sterker nog ik had het al vaker zien staan. Alleen deze drie prachtige glitterlakjes nog niet. Ze kosten per stuk €1,99 en drie voor €5,00 dat ze niet zo duur zijn wist ik ook al. Alleen zag ik nooit echt mega spectaculaire lakjes staan, tot deze drie! Degene die ik gekocht heb zijn: 1) Nr 02; 2) Nr 14 en 3) Nr 15. Het holografische lakje leek me een perfecte vervanger voor de Essence Special Effect Topper: Hello Holo, Tijd om te testen dus!

Overige
Uiteraard heb ik bij andere winkels ook nog het een ander gekocht/besteld. Dit zijn echter enkele producten, vandaar dat ik deze even apart heb neer gezet. De winkels/webshops waar ik nog het een ander gekocht heb is: Huang Hua, Ebay, BornPrettyStore en Bundle Monster!
Huang Hua
Ik houd altijd van Chinese winkeltjes. Waarom? Omdat je hier vaak hele leuke, goedkope (maar goede) producten hebben. Zeker betreffende nagellak, het is daar een groot nagellakparadijs en de nagellakjes kosten vaak rond de €1,00. Dit wist ik al een tijdje, maar toen ik weer eens besloot naar binnen te gaan. Zag ik dat ze het een ander hadden veranderd en wat dingen hadden aangevuld bij hun collectie.
Namelijk deze imageplates! Dit is een setje met een imageplate, scraper en stamper voor slechts €100. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit hier van aangezien ik het nog niet heb getest. Het ziet er wel goed uit. Wat wel jammer was, was dat ze niet heel veel variatie hadden. Achja, laat ik maar beginnen met deze drie!
Ebay
Ik had jullie hier al een preview van mijn Ebay bestellingen laten zien. Aangezien er drie binnen zijn gekomen, vond ik het wel logisch deze bij mijn shoplog te doen. De producten die binnen zijn gekomen zijn: 1) Diamantvormige glitters; 2) Ronde Studs en 3) Vierkante Studs. De exacte prijzen weet ik niet uit mijn hoofd (kijk in het artikel), maar alles is minder dan €5,00 per stuk en de levering was aangenaam snel.
BornPrettyStore
Regelmatig kijk ik op de BornPrettyStore waar jullie mij al vaker over hebben horen vertellen. Je kan hier heel veel leuke en goedkope nail art dingetjes kopen. Dus toen ik zag dat deze dingen in de aanbieding waren, kon ik het niet laten ze te kopen. Men noemt dit Sillicone imageplates waar je geen Scraper of Stamper voor nodig hebt. Heel handig, ik was er zo'n fan van dat ik er gelijk nog eentje besteld heb. Ze kosten nu slechts  $1,99 (ongeveer €1,40) en normaal gesproken $2,99 (ongeveer €2,30) inclusief verzendkosten.
BundleMonster
Als laatste heb ik zeker niet het minste voor jullie, want dit is iets waar ik echt al een hele ruime tijd naar uit heb gekeken om te bestellen. Dan gaat het om de Holiday-collectie van BundleMonster en de 'Create Your Own' 2013collectie (de gewone collectie). Totaal zijn dit 51 imageplate (Holiday=25 en CYO=26) en heb ik er (omgerekend) inclusief verzendkosten zo'n €33,- voor betaald wat ik best weinig vind. Zeker als je je beseft dat het uit Honolulu (Hawaï) komt. Ik had het op een maandag besteld en zaterdag was het al in huis. Ideaal! Ik moet wel zeggen dat ze heel groot zijn, dus dat was wel even wennen. Maar ze zijn ontzettend mooi en goed van kwaliteit (jeej!)


Zo dit was weer een shoplog. Ik had er al een tijdje geen een geplaatst en daarom is deze ook erg groot geworden. Let wel, dit alles heb ik dus niet in één dag of in een paar dagen gekocht. Ook heb ik enkele dingen gekregen. Deze producten zijn van de afgelopen 1 a 2 maanden!

5 opmerkingen:

  1. Wauwie wat heb je veel gekocht. Ik ben ook gek op de Big Bazar en de op+op voordeelshop is al helemaal gevaarlijk voor mij. Gelukkig zitten ze niet heel dicht bij me hahaha. Mooie lakjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh Wat een leuke lakjes allemaal!
    Ik vind het zo cool dat de big bazar nu ook OPI lakjes verkoopt! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat veel gave spullen!!

    BeantwoordenVerwijderen