zaterdag 2 november 2013

Winactie: And the winner is.....

Vandaag is het dan zover! Tot vorige week konden jullie allemaal mee doen met deze winactie.
Vandaag maak ik bekend wie er gewonnen heeft! 
Voor mijn vaste lezers heb ik nog een keer extra jullie namen erin gedaan (voor vast geldt: als je al eens een reactie hebt achter gelaten vóór de winactie). 

And the winner is....

Zij liet de volgende reactie achter:
Wat leuk zeg, wat zijn het allemaal leuke nagellakjes!! Ik heb er zelf nog geen een van die lakjes dus dat komt goed uit ;)
Ik volg je op bloglovin (Tessa persoon) en ik heb het artikel als 5de gelikedIk volg je op youtube (Tessa Persoon)Ik volg je op facebook (Tessa Persoon)Ik volg je op Instagram (All_by_Tessa)Ik volg je ook op gfc maar dat doe ik al heel lang! (ik heb een foto van een roos!)
Liefs Tessa, 

Gefeliciteerd Tessa! Jij bent de winnares van dit pakketje als je mij voor het einde van het weekend een mailtje hebt gestuurd naar: myfantasticnails@gmail.com. Vermeldt dan wel even in de regel van het onderwerp 'Winactie' en dan zal ik jou zo spoedig mogelijk het pakketje op sturen! Veel plezier er mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten