woensdag 13 november 2013

Mooie Combinatie: NYC en OPI

Op instagram liet ik jullie een foto zien van twee lakjes gecombineerd met elkaar. Deze had ik gecombineerd gedaan in en review (die nog online komt). Dit is een combinatie aan lakjes van NYC en OPI (deze zijn zeer goedkoop te koop bij de Big Bazar). 


Mooie Combinatie: NYC en OPI
Tijdens het maken van de swatches had ik gebruik gemaakt van de prachtige lak van NYC genaamd Blue Sky. Dit is een van de best dekkende mintkleurige lakken ooit! Helaas wel Limited dus ik ga denk ik nog een paar reserves halen! De lak van OPI kocht ik in de Big Bazar. Een prachtig mooie gouden crackle en toen ik deze aan het swatchen was vond, ik het zo'n mooie combinatie dat ik hem met jullie deelde op instagram (@myfantasticnails) en waren veel van jullie enthousiast geworden!
Kijk hoe prachtig deze lak al op zichzelf is! Dit resultaat kreeg in al twee dunne laagjes. Normaal gesproken heb je wel meer nodig met budget mintlakken. Dit is dus de lak nr320 Blue Sky van de In A New York Minute collectie.
Dit is de lak van OPI genaamd Gold Shatter. Als jullie je afvragen hoe ik dit voor elkaar gekregen heb zonder kleur. Heel simpel, gewoon een basecoat of topcoat gebruiken. Super mooi deze en is verkrijgbaar bij de Big Bazar voor €2,99.
Dit is uiteindelijk het resultaat. Hoe mooi! Door die zachte kleur van NYC is het super draagbaar en door de lak van OPI is het een mooie kerstcombi!


Wat vind jij van deze leuke combinatie? Sorry voor de weinige updates de laatste tijd, maar heb het vrij druk vandaag. Ik hoop dat het vanaf volgende week weer meer worden!

2 opmerkingen:

  1. Leuke combinatie! Ik heb ze alle 7 (Opi crackle) gehaald bij de big bazar. Ik betaalde zelfs €1,99. Absoluut geen geld en schitterend resultaat! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen