donderdag 21 november 2013

Preview: Catrice LE, Feathers&Pearls

Inmiddels beginnen alle merken zo langzamerhand hun kerstcollecties bekend te maken. Zo ook Catrice, die nu uitkomt met de Feathers&Pearls collectie. Een collectie die zeker de moeite waard is om te kijken!


Preview: Catrice LE, Feathers&Pearls
Feathers and pearls is een collectie die halverwege december (voor de feestdagen dus) uit zal komen. Zover ik nu naar de persfoto kijk en dit combineer met de naam van de LE, verwacht ik veel glitter and glamour in een chique manier.
Tot nu toe komt het aardig overeen met de persfoto. Ben benieuwd of het nog steeds zo is na het zien van de trenddesign!
Hmmm, als ik hier naar kijk zie ik eigenlijk allemaal lakjes uit de bestaande collectie van Catrice. Het zou wel erg jammer zijn als ze bestaande lakjes zouden gebruiken en een nieuw ontwerp aan het dopje geven. IIk hoop eigenlijk dat het niet zo is, tijd om te kijken naar de lakjes!
Dit zijn de lakjes uit de collectie. Hmm, ik ben erg teleurgesteld tot nu toe. Ik had wel gehoopt op wat meer glitters, aangezien dit seizoen in het teken staat van glitter and glamour!
De lakjes  heten:
C01) Flapper Style
C02) Golden Twenties
C03) Charleston's Fame
C04) Roaring Red
C05) Running Wild

Hmm, ook nu ben ik weer niet helemaal enthousiast. Ik vind de lakjes nogal gewoontjes en ook van de naam ben ik niet onder de indruk. Het enige lakje dat naar mijn mening er wel leuk uitziet is Running Wild. Voor de rest ben ik nog niet omver geblazen, maar persfoto's zeggen nog niet alles, vaak kunnen ze er in het echt heel anders uit zien dan op de foto en ik hoop dat het in dit geval ook zo is. De lakjes gaan €2,79 kosten.
En bij deze LE zit er nog iets extra's in. Dat zijn de Sequins, ook wel grove glitters. Hier ben ik wel van onder de indruk! Heel erg leuk dat ze gekozen hebben voor zwart en goud, maar kijk die verpakkingen! Super gaaf en mooi! Hier ben ik benieuwd naar! Deze kosten €2,99 per stuk (wat ik nog wel aan de prijzige kant vind), maar zien er ontzettend leuk uit en zeker voor de heb zijn ze erg mooi! 
Ze hebben overigens namen gekregen. Van links naar rechts:
C01) Golden Twenties
C02) Running Wild
Hmm, ook nu ben ik weer niet onder de indruk. Jammer dat ze niet overal andere namen voor geven!
Als laatste heb ik nog deze foto voor jullie. De display ziet er ontzettend mooi uit en ik ben heel erg benieuwd naar de eyeliner, wenkbrauwgel en de eyeshadow kit! In Duitsland is deze LE al inmiddels verkrijgbaar. 

Dit was het weer voor nu. Ik moet zeggen dat ik de laatset tijd een beetje teleurgesteld word door Catrice qua nagellakjes. Ze brengen heel veel dezelfde soort nagellakjes uit en zijn niet echt heel vernieuwend meer, maar op make-up gebied juist wel. Jammer, want Catrice vind ik best een fijn merk. Wat vind jij van deze Limited Editie van Catrice?

1 opmerking: