zondag 10 november 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 45

Een hele goeie dag op deze zondag. Afgelopen week was een leuke, drukke week maar met weinig foto's (helaas), maar enjoy met het lezen van mijn week!


Get To Know Me: Instagram, Week 45
Afgelopen week was een rare week. Ik heb zeker wel het een en ander gewerkt, maar ben ook vrij geweest. Op de dagen dat ik vrij was, had ik weer genoeg te doen (vandaar ook dat er afgelopen week weinig artikelen online zijn gekomen).

Een keer per maand verwen ik mezelf met lekkere chocolade. Niet alleen omdat het lekker is, maar ook omdat ik daar dan enorm behoefte aan heb. Een aantal weken daarvoor ontdekte ik de nieuwe confettirepen van Milka. Deze zagen er erg lekker uit en ze zijn ook erg lekker! Ze doen me erg denken aan die leuke smartie-ijsjes van vroeger (In de steel had je dan allemaal smarties zitten die je kon opeten).  Deze reep is zeker een aanrader, maar mijn favoriet blijft Oreo en daarna Daim! Dus maandag na werk, had ik iets om naar uit te kijken, haha!
Op dinsdagmiddag ben ik even naar de stad gegaan om iets te halen. In de Kruidvat zag ik dat ze van Essence poeder, blushes, foundations e.d. in de aanbieding hadden (2 voor €5,-) en dat zag er zeker aantrekkelijk uit. Ik heb een witte poeder gekocht voor het corrigeren van mijn make-up en deze mooie bronzer/hightlighter/blush. Kijk hoe mooi die gouden glimmertjes!
Na woensdag een best wel pittige avonddienst gehad te hebben, ben ik donderdag wat langer op mijn bed blijven liggen dan normaal. In de middag ging ik deze nail art (die jullie vorige week al voorbij hebben zien komen) filmen. Ik ben de laatste tijd heel veel bezig met het filmen van andere manieren. Hierdoor is er niet echt meer een filmpje online gekomen. Ik hoop dat deze ASAP online komt!
Ook plaatste ik deze foto van mijn nagels. Die nagelverharder van de Kruidvat werkt beter dan verwacht! Ze voelen na drie dagen al steviger aan, zien er mooier uit etc. Love it!
Op vrijdag ging ik naar de nieuwe Big Bazar in onze stad (jeej!) en ik ben blij dat er nu een heel dichtbij is Ik had nog een aantal dingetjes gekocht (nadat ik de shoplog al had gemaakt), waaronder deze zilveren shatterlak van O.P.I (voor €2,99). Nu is mijn shattercollectie compleet van de Big Bazar en ik ben dik tevreden over de kleurtjes, vind ze ontzettend mooi. Nu ik dit lakje heb, komt er ook hier een review van online.


Zaterdag was voor mij een lange werkdag en in de avond (beter gezegd: nacht) ging ik pas tegen drieën slapen, Ik heb ook helaas geen foto's gemaakt, maar ik had in ieder geval een gezellige avond. Hoe is jouw week verlopen? Heb jij nog leuke dingen mee gemaakt?

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn (en gevaarlijk) dat je een Big Bazar in de buurt hebt! Ik koop hier ook vaak, aar hij zit gelukkig niet dicht bij me in de buurt. Leuke foto's! Fijne zondag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah zeker weten gevaarlijk! Maar wel makkelijk als er eens aanbiedingen zijn!:)

      Verwijderen
  2. Wacht met smart op het filmpje met deze nailart! Ik vind hem geweldig! Lieve groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je echt niet kan wachten, hij staat nu net op youtube. Morgen komt het filmpje in een artikel!:)

      Verwijderen