woensdag 20 november 2013

Shoptip: Kruidvat Make-Up 1+1 en Gratis Essence nagellak

Ik heb weer een hele leuke shoptip om met je te delen. Dit keer niet één, maar twee! Beiden gaan over de Kruidvat, vandaar dat ik ze allebei in één artikel heb gedaan!


Shoptip: Kruidvat Make-Up 1+1 en Gratis Essence nagellak
Als eerste heb ik deze aanbieding voor jullie. Deze is namelijk alleen vanavond geldig van 17.00 tot 20.00uur. Je leest het goed, de Kruidvat zal hier speciaal voor geopend zijn en alle make-up zal dan 1+1  gratis zijn. Ideaal voor de feestdagen, maar ook als je zelf iets wil inslaan. Ik heb in ieder geval al een aantal dingetjes op mijn lijstje staan die ik wil hebben!

Gratis Essence Colour&Go Nagellak
Daarnaast is er op het moment nog een actie gaande. Bij iedere 175 punten op je voordeelpas, krijg je een gratis Essence Colour&Go nagellakje naar keuze. Erg leuk, want ik gebruik een aantal Essence lakjes erg veel. Tijd om er een aantal te halen dus!


Dit waren weer wat tips. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en ik hoor maar al te graag of jullie iets gaan inslaan! En wat jullie gaan inslaan als jullie dat gaan doen!

2 opmerkingen: