donderdag 7 november 2013

The Nails Of... Vanessa Hudgens

Wie kent haar niet? Ze zingt, ze danst, ze acteert en ze is wereldberoemd van de film: High School Musical met als tegenspeler Zac Efron die de jonge Troy speelt waar ze zelfs ook nog een lange tijd een relatie mee gehad heeft. Dan heb ik het natuurlijk over niemand minder dan Vanessa Hudgens.
Ik zag enkele leuke foto's van haar nagels op het internet staan en deze wilde ik graag met jullie delen. Benieuwd naar haar stijl? Klik dan op 'Lees Meer'.


The Nails Of... Vanessa Hudgens
1) Messy with Black and Silver
Haar make-up ziet er vrij neutraal uit op de foto (niet verkeerd overigens), maar haar nagels zijn wel totaal anders. In combinatie met zwart en zilver dat er een beetje messy eruit ziet, maakt het wel leuk met haar mooie ooglook. Doordat haar nagels qua kleuren vrij 'rustig' zijn, benadrukt ze haar handen door leuke opvallende sieraden toe te voegen. Love it!
2) Gold&Blue
Normaal gesproken zien we bij haar veel zwart, zwarte make-up, kleding en nagels. Het staat haar dan ook echt prachtig, maar heb je gezien hoe leuk deze nagels zijn? Blauw op haar handen met een goudkleurige accentnagel, en deze zelfde kleur op heel haar tenen. Cute!

3) Simple, but elegant
Simpeltjes, maar elegant. Dat zijn haar nagels zeker met deze mooie zwarte kleur. Het belangrijkste aan zwarte nagels is, dat je een goed dekkende lak hebt en je nagels niet al te lang zijn! Haar nagels vallen hier wel een beetje weg, maar soms is dat ook wel mooi. Zoals op deze foto.

4) Green accentnails
Als celeb met korte nagels, is het belangrijk je nagels mooi te lakken en ergens anders de nadruk te leggen. Dit doet ze goed door overdreven, grote stukken sieraden om haar handen te doen en haar nagels wat rustiger te houden. Ik vind dat bruin met groen wel erg leuk gecombineerd!

5) Wait, what?!
Toen ik deze foto zag, moest ik een paar keer met mijn ogen knipperen. Na zeker te weten dat zij het is, kwam ik tot de conclusie dat ze hier wat jonger is. Haar handen lijken echter wel ouder, zeker door die lange puntige nagels met een witte kleur. Nee, gewoon nee. Sorry, maar de andere nagels vond ik veel eleganter staan en meer bij haar passen. Gelukkig is dit iets wat je niet meer zo snel zal zien.


Dat was het weer voor deze keer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben benieuwd wat jullie van haar nagels vinden. P.S. Is er een celeb waarvan jij wil dat ik haar (of zelfs zijn) nagels van bespreek? Laat het me weten in een comment!


1 opmerking:

  1. Leuke nagels, dat 'simpele' past bij haar :)
    Zou je een The Nails Of Fergie kunnen doen? :) Die zijn ook vaak leuk! (Of die van Kristen Stewart, maar volgens mij heeft die niet vaak spannende dingen op haar nagels :P)

    BeantwoordenVerwijderen