zaterdag 23 november 2013

Essence: Preview TE, Superheroes

Dames, ik ga jullie denk ik erg blij maken met dit leuke nieuws van Essence. Essence komt namelijk uit met een collectie waar ik heel erg van hoopte dat deze ook naar Nederland zou komen en ja, vanaf januari 2014 komt hij dan ook eindelijk naar Nederland. Dan heb ik het natuurlijk over de prachtig mooie Trend Editie: Superheroes!


Essence: Preview, TE Superheroes
Altijd al een superheld willen zijn, maar nooit de moed gehad?! Dan laat Essencen nu je dromen uit komen met deze superleuke Trend Editie genaamd Superheroes. Dit is een Trend Editie die vanaf januari in de winkels zal liggen. Kijk mee als je geïnteresseerd bent in deze collectie!
De Nagellakjes

Deze gehele collectie zal in het teken staan van nagellak en nail art. Super gaaf en ik ben al gelijk benieuwd naar alle lakjes als ik deze foto zie. Ik moet gelijk denken aan een oudere TE van Essence, deze had ook allemaal stikkers met daarop 'The Suede' en 'The Matte' etc. Ik weet even niet meer welke dat was, maar nu is dat ook zo. Van links naar rechts heb je de volgende lakjes:
1) 01: Fantastic Girl (The Thermo Effect, Hot and Cold)
2) 02: The Incredible (The Sand Effect)
3) 03: Power Girl (The Oil Slick Effect)
4) 04: Super, Man! (The Holo Effect)
5) 05: Wonder Wow! Man (The Like Liquid Gold Effect)
6) 06: The Awesome (The Galaxy Flakes Effect)
Ik moet zeggen dat ik de namen erg leuk vind van de lakjes. Ook vind ik die effectstikkers er erg leuk bij gedaan. Op deze manier weet je gelijk met wat voor effect je te maken hebt! De nagellakjes gaan  €1,99 per stuk kosten, iets dat ik niet eens duur vind! Naast een aantal lakjes gaan er nog meer dingen uit komen:

Effect Nails en Effect Brush
Onder andere brengt Essence drie nieuwe Effect Nails Glitters uit en een Effect Nail Brush. De namen van de Effect Nails zijn:
1) 01: Super, Man!
2) 02: Fantastic Girl 
3) 03: The Incredible
Wat ik zelf altijd erg jammer vind met een Limited Editie van bijvoorbeeld Essence. Dat ze vaak dezelfde namen blijven gebruiken voor verschillende producten. Jammer, want door dat te doen, blijf het tenminste origineel. Niet dat ik het niet zou kopen ofzo, maar het geeft een wat leukere toevoeging! De Effect Nails gaan ook €1,99 per stuk kosten.
Verder zit er ook nog iets waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Wellicht is deze brush bedoeld om de glitters op je nagels te krijgen, maar denk ik ook wel dat je er gave looks mee kan maken. Deze gaat de volgende naam krijgen:
1) 01: Super, Man!
Ook nu weer dezelfde naam, een beetje jammer! Ach ik ben wel erg benieuwd naar de brush.  Ook deze gaat kost €1,99.

Nail Art Stikkers en Remover
Om het feestje nog even compleet te maken, brengt Essence erg leuke nail art stikkers uit en een super vrouwelijke Nagellakremover. Ik moet zeggen dat ik het eerste velletje stikkers er super leuk uitvind zien voor een leuke nail art! De namen van deze stikkers zijn:
1) 01: Be My Hero!
2) 02: Rescue Me!
Dat lijkt er meer op! Ik vind de namen leuk bedacht en passen goed bij de bijbehorende stikkers. Het eerste velletje is een stikkertje dat typisch past bij actieverhalen, het tweede velletje is een setje met van lange dunne streepjes. Leuk voor een nail art. De stikkervelletjes gaan €1,49 kosten.
Speciaal voor de nail art liefhebbers die wel eens houden van gedurfde nagels met ingewikkelde en grove glitters is deze remover dé oplossing. Door de speciale structuur van de (let op!) gel-achtige substantie zou je gemakkelijker je nagellak eraf moeten kunnen halen. Deze nagellakermover heeft uiteraard ook een naam en dat is:
1) 01: Fantastic Girl 
Hoe kan het ook anders, weer eens dezelfde naam. Beetje jammer, maar dat zorgt er uiteraard niet voor dat ik niet minder nieuwsgierig ben naar dit product. Heb jij al de leuke glitters gezien die in deze remover zitten? Ik ben benieuwd! De remover gaat €1,99 kosten. Wat ik nog best prijzig vind voor een remover, maar je krijgt er ook wel wat voor terug!

Cosmetic Bag
En zonder tasje ben je uiteraard niet compleet als superheld. Daarom brengt Essence deze leuke, met paillettes bezette tasje uit om al je spulletjes mooi in te bewaren. Deze heet:
1) 01: The Incredible
Ik moet zeggen dat ik het tasje erg leuk uit vind zien en als hij groot genoeg is, dan denk ik dat ik hem zelf wel in huis haal! Dit tasje kost €2,79 en is daarmee het duurste product van allemaal!

De Display
En dit is hoe de display er uit zal gaan zien. Super leuk en ik moet ook wel erg zeggen dat ik onder de indruk ben van de kleurencombinatie! Past heel mooi bij het thema!


Nu zijn jullie weer op de hoogte van allerlei nieuwtjes. Ik moet wel zeggen dat Essence en Catrice de laatste tijd hun TE's/LE's heel snel bekend maken. Binnenkort weet je al wat er over een halfjaar al wat er in de winkels ligt! Op zich niet erg, want dan kan je wat geld achterhouden als je iets wil:) 

1 opmerking: