zondag 3 november 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 44

Week 44 is zojuist begonnen en dat betekent dus weer een nieuwe 'Get To Know Me' met een aantal hele leuke foto's, veel geshopt en leuke dingetjes. Nieuwsgierig naar mijn week? Kijk dan vooral me!


Get To Know Me: Instagram, Week 44
Week 43 was een leuke en gezellige week, met veel foto's gemaakt. Tijd om deze dus op week 44 te plaatsen! Enjoy met de foto's....

Op zondag zagen jullie deze foto voorbij komen. Dit is een foto van een nieuwe kruidvat nagelverharder. Deze ga ik de komende twee weken testen. Ik wilde al van de week al testen, hier is helaas nog niet veel van terecht gekomen. Dus vanaf deze week ga ik hem testen en kijken of het wat is!
Maandag was het een dag om liever binnen te blijven dan buiten te zijn. Het waaide zo ontzettend hard! Ik durfde eerlijk gezegd ook niet echt naar buiten. Misschien kunnen jullie je het nog wel herinneren dat ik vorig jaar mijn pols had gebroken en een operatie moest ondergaan, nou dat is dus bijna een jaar geleden en toen waaide het ook zo hard. Voel je hem aan komen? Juist ja, ik durfde niet echt en ben pas naar buiten gegaan toen het wat minder hard waaide. Bij aankomst zag onze steeg er zo uit. Bijna alle bomen hebben hun blaadjes verloren....
Op maandagmiddag ben ik ook nog even naar de Action geweest en kwam ik deze leuke setjes tegen. vooral het nudekleurige setje vind ik erg leuk! (hoe mooi zijn die glitters!) Ze kosten, volgens mij, €1,69 per setjte.
Op nail art gebied is het de laatste tijd erg rustig, vooral door tijd gebrek komt dat. Jammer, wnt ik vind het juist erg leuk om te experimenteren. Ook vind ik deze Essence Nail Art Tattoo Pen helemaal geweldig. Hiermee kan je echt hele leuke nail arts maken, bovenstaande nail art is een snelle en rommelige versie. Binnenkort komt er hier een video van online! 
Op woensdag had ik vrij weinig gedaan, dit was vooral een relaxdagje met wat huishoudelijke taken. Je kent het wel, zo'n heerlijk dagje om lekker weinig te doen! 
Op donderdag ging ik in de middag naar de stad en kwam ik dit leuke make-up tasje tegen bij de Kruidvat (slechts €2,99!). Ik had dringend een nieuwe nodig en deze was lekker groot, maar niet té groot. Vind hem er ook nog leuk uit zien en al mijn producten passen er perfect in!
Deze foto plaatste ik later op de middag en kreeg ik een hoop leuke reacties erop, vooral met de vraag 'waar zit die winkel'. Nou dames,dit is een Chinese Winkel bij ons in de stad (Vlaardingen, vlakbij Rotterdam) en heet Huang Hua. Alle nagellakjes zijn echt goedkoop, je kan er van alles vinden. Van Stripers, tot Glow-In-The-Dark tot mooie glitterlakjes. Ook verkopen ze er Acrylspulletjes (die zijn wel iets duurder) en wat goedkope stamping kits (deze zijn wel weer goedkoop). De buit zullen jullie binnenkort in een shoplog zien.
Zoals jullie wellicht niet is ontgaan, had ik laatst een grote bestelling geplaatst op Ebay. Onder andere deze glitters en wat zijn ze toch mooi! Loooovee glitters. Dit zijn schattige diamantvormige glitters waar ik echt heel weinig voor heb betaald. Ook zijn nog een aantal rhinestones binnen gekomen!
Gisteren maakte ik via mijn blog bekend wie de winactie had gewonnen. Dit was Tessa en inmiddels heeft ze al een reactie terug gestuurd. Nogmaals gefeliciteerd en je pakketje komt er zo snel mogelijk aan. Hoop dat je het leuk vindt!
Als laatste heb ik deze foto voor jullie. De bestelling is daarvan gisteren binnen gekomen, maar ik had geen tijd om nog een foto te plaatsen op instagram. Deze imageplates zijn van het merk Bundlemonster (een bekend merk uit Hawaï) en staan bekend om hun goede kwaliteit. Ik had al een hoop positieve reacties gelezen en kon niet wachten om ze te bestellen. Ik moet me echter afgelopen maanden even inhouden, dus na mijn loonstorting vorige maand had ik ze besteld. Dit zijn de Holiday plates en de 2013 'Create Your Own' plates. Ze zijn via Pretty Polish te verkrijgen (een Nederlandse, zeer betrouwbare webshop), maar ik zelf heb ze besteld via Bundlemonster.com. Hier waren ze toch goedkoper, al moet je wel iets langer op de bestelling wachten. De plates zijn vrij groot, maar ze zijn zeker de moeite waard!


Zo dat was het weer voor deze week! Een hoop leuke foto's, veel gekocht en een leuke week gehad. Binnenkort krijgen jullie van allerlei aankopen de reviews te zien!

4 opmerkingen: