maandag 11 november 2013

Nail Art Tutorial: Colourful Mosaic with Essence Tattoo Pen (Filmpje)

Door de drukte van de afgelopen weken ben ik weinig toegekomen aan nail arts maken. Nou het maken niet echt, maar het filmen/fotograferen. Vandaag heb ik er eentje voor jullie waar veel vraag naar is. Namelijk de nail art met de Essence Nail Art Tattoo Pen!


 Nail Art Tutorial: Colourful Mosaic with Essence Tattoo Pen


Mochten jullie vragen hebben over het filmpje, dan hoor ik dat graag. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening over dit filmpje en mijn nieuwe manier van filmen! Ook ben ik benieuwd of jullie ervaringen hebben met de tattoo pen en wat jullie mening daarover is!

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een werk zeg! Jeetje.
    Maar het ziet er ook wel heel erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het valt wel mee op zich!:) Je moet wel geduld hebben, haha!

      Verwijderen
  2. Het resultaat is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gek! Ga ik je zeker proberen na te doen! ;-)
    Tof filmpje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Als je vragen hebt hoor ik het graag en resultaten kan je uiteraard laten zien via Facebook of instagram:D

      Verwijderen