maandag 4 november 2013

Inspiring Pictures: Geometric

Rechte lijnen, we houden er allemaal van. Is het niet voor wiskunde, dan is het wel voor het ontwerpen van een gebouw. Ook wordt het veelal gebruikt voor een make-up look en voor op je nagels. Vanzelf sprekend dat je dus heel wat inspiratie kan ophalen uit Geometrie. Vandaar dat ik jullie vandaag een Inspiring Pictures Geometric heb!


Inspiring Pictures: Geometric
1)


2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)


Ik moet zeggen dat ik zelf ook altijd inspiratie ophaal uit mijn eigen inspiratieartikelen. Waar halen jullie inspiratie uit op en wat vind jij van dit artikel? Gebruik jij wel eens deze technieken in een nail art?

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Altijd als ik dit soort patronen zie heb ik zin om een nail art te maken. Geeft echt wel inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gaaf! Ik vind geometrische printjes zelf ook heel leuk voor op je nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen