vrijdag 29 november 2013

Overige: Spam je Blog #6

Het einde van de maand nadert en dat betekent dus weer spam tijd! Spammen is normaal gesproken niet zo netjes om te doen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je graag wat bekender wil worden met je blog. Daarvoor is nu de mogelijkheid om je blog te spammen!




Spam je blog #6
Er zijn echter wel enkele regels waar je aan moet houden:
- Vertel wie je bent en waar je blog voor dient
- Plaats de link van je blog
- Have Fun Spamming!

Wie weet kom ik wel hele leuke blogs tegen en zal ik je volgen:). Kom maar op!

17 opmerkingen:

  1. yaaay :D
    Deze persoonlijke beauty blog bestond alweer 3 jaar in oktober 2013! http://femketje.nl/ gaat over alles wat mij bezighoudt: van beauty, make-up, enorm veel nagellak en lifestyle met een lading gekkigheid tussendoor, tot mijn 2 katers, fotografie en modellenwerk. Er worden vooral veel reviewartikelen gepost en vaak ook winacties om al mijn lieve lezers te bedanken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn blog is mijn hobby! Ben nog niet zo lang aan het bloggen maar vind het enorm leuk om reviews, nailart, shoplogs of beauty DIY's met andere te delen! Neem gerust eens een kijkje en tips en tops zijn ALTIJD welkom! Lieve groetjes Mandy. http://mandybos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat je wel wat hulp kan gebruiken! Ik volg je nu op Bloglovin' :)

      Verwijderen
  3. Wat leuk :D
    Ik heb pas net mijn intrede gemaakt in het 'bloggerswereldje', maar het bevalt me tot nu toe erg goed! Mijn blog, 'The Lovely Journal', is een persoonlijke lifestyle blog. Mijn niche heb ik nog niet echt gevonden, maar momenteel blog ik over mijn avonturen in het prachtige Engeland (ik zit momenteel in Oxford), over mijn tussenjaar, mindstyle en eigenlijk gewoon alles wat ik interessant vind en de moeite waard is om over te posten (;
    Neem eens een kijkje!

    www.thelovelyjournal.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik vind dat soort verhalen altijd wel erg interessant om te lezen. Leuk om eens wat meer afwisseling te zien:D Ik volg je overigens nu op bloglovin!

      Verwijderen
  4. Mijn blog bestaat sinds 19 augustus 2013 en ik blog voornamelijk over beauty, fashion en lifestyle. Ik vind het leuk om over budget producten te schrijven, omdat ik vind dat je voor weinig ook goede kwaliteit kan hebben. Mijn blog is http://www.inspiiredbylife.blogspot.nl neem een kijkje als je benieuwd bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb sinds 2 maanden een blog over nagelverzorging. http://creativenails4fun.blogspot.nl/
    Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt! Ik post wekelijks foto's van mijn nail arts online en ook schrijf ik reviews over nagelproducten.

    creativenails4fun

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aller eerst dank je wel dat we hier even mogen spammen. Zo is het toch leuk om nieuwe blogs te leren kennen en ook mijn eigen blog meer onder de aandacht te brengen.

    Ik ben Wendy en schrijf dagelijks leuke berichten voor jullie. Dit kan gaan over nagellak, nieuwtjes en nog veel meer leuke dingen. Ik zou het dan ook erg leuk vinden om nog meer bezoekers te krijgen. Iedereen is welkom op www.MissPinkyNails.nl

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op mijn blog vind je artikelen over de nieuwste trends op Fashion, Beauty & Lifestyle gebied! Dol op shoplogs, nieuws over make-up collecties of budgettips? Dan is mijn blog zeker iets voor jou! Ga naar http://www.fashionmeetsbeauty.nl of klik op mijn naam :)


    xoxo Evita

    P.S. Je kunt op dit moment nog kans maken op een Fashion cheque bij webshop Otto t.w.v. € 100,-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf niet megaveel verstand van mode, dus zo'n blog als deze komt dan goed uit. Ik volg je op facebook en op Bloglovin!:)

      Verwijderen
  8. Leuk dat we mogen spammen!
    Ik ben sinds kort een blog begonnen over fashion, beauty en alles wat daarbij hoort. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt en als je mijn blog leuk vindt kun je me ook op bloglovin volgen, bij 100 volgers komt er een winactie!
    www.newyorkcitybitch.weebly.com

    Kusjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat jij ook wel wat volgers kan gebruiken op Bloglovin'. Dus bij deze heb je er weer eentje bij:).

      Verwijderen
  9. Miss Happinez is een blog vol beauty, lifestyle en inner beauty en je kunt er artikelen vinden met diy's, reviews, tips & tricks en een heleboel feel good artikelen!

    www.miss-happinez.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een vrolijke blog, daar worden we natuurlijk blij van! Ik volgde je al op bloglovin' :) Maar wilde nog zeggen dat ik je blog erg leuk vind.

      Verwijderen
  10. Wat lief dat we mogen spammen! Mijn blog is http://ourvisiononbeauty.blogspot.nl/ . Daar kan je elke maandag, donderdag en zaterdag een nieuw artikel over beauty, fashion of lifestyle vinden. Van workouts tot reviews en tutorials. Nu hou ik trouwens ook een heel erg leuke giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik blog op Mcdid.nl over mijn persoonlijke leven. Ik ben een jonge thuisblijfmoeder (26 jaar) van twee kleine dochtertjes, maar ben absoluut geen mamablog. Ook ben ik creatief en heb ik vaak een DIY blogje online staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Mijn blog gaat over Make-up, Beauty, Fashion en Lifestyle: MBFL!
    Ik heb net nog een shoplog gepost van de afgelopen dagen. Ik zou het super vinden als je even een kijkje wil nemen: www.mbfl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen