zondag 17 november 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 46

Er als alweer een week voorbij en dus een nieuwe instagrampost. Deze week was weer lekker een drukke en volle week, veel gewerkt en ook leuke foto's gemaakt. Benieuwd naar mijn week? Blijf dan kijken!

Get To know Me: Instagram, Week 46
Deze week heb ik aardig wat foto's gemaakt, ondanks dat het druk was met werk. Ik heb besloten gewoon foto's te maken ook al denk ik weinig tijd hiervoor te hebben. Zo blijven jullie tenminste een beetje up-to-date!
Het begint de laatste tijd al aardig vroeg donker te worden (al zo rond half zes) dus toen ik nog foto's wilde maken en het laatste beetje dachtlicht wilde gebruiken, had mijn vriend de woonkamer verbouwd. Op die manier kon ik ook nog zitten en had ik voldoende licht. Super lief!
In de avond nam ik een heerlijk straciatella als toetje. Als er iets is waar ik echt gek op ben, dan is het straciatella van Danoontje! Zoooo lekker. De perfecte smaakverhouding en ook wel aan de prijzige kant, maar eens in de zoveel tijd mag het wel van mijzelf!
Ook kwam het lang verwachte nail art filmpje online op zondag al op youtube, maar maandag in een artikel. Deze was in één dag al meer dan 100 keer bekeken. Top! Ik krijg er ook veel positieve reacties op, erg fijn want ik ben wel een paar dagen bezig geweest met het filmen en opnieuw filmen! 
Verder plaatste ik deze Mooie Combinatie op maandag. Veel van jullie waren wel benieuwd naar een artikeltje en deze kwam op woensdag online. Dank jullie voor alle leuke reacties!
Op woensdag plaatste ik ook deze foto op instagram. Bij de Big Bazar heb je dure merken voor goedkope prijzen. Dit zijn oude collecties die ze hebben opgekocht en verkopen voor een zeer aantrekkelijke prijs. Misschien kunnen jullie je het nog wel herinneren dat ik ik de Precious Stones van Rimmel vorig jaar had gekregen voor mijn verjaardag (de zwarte variant) en toen ik deze zag liggen voor €2,99 moest ik hem wel meenemen!
Verder plaatste ik een update foto van mijn nagels. Ze zijn goed aan het groeien, scheuren bijna niet meer en zijn voelbaar steviger. Ik vind die Kruidvat verharder echt geweldig!
Op donderdag was ik foto's aan het maken voor mijn OPI review van de Big Bazar. Ik probeerde wat nieuwe technieken met fotograferen. Dit is nog niet online gekomen, maar ziet er wel naar uit dat het gaat gebeuren. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik het allemaal aan ga passen!
Op vrijdag heb ik heel de dag gewerkt en was er eigenlijk niet zoveel boeiends te beleven, maar op zaterdagavond aten we een van mijn favoriete (Nederlandse) gerechten. Boerenkool met rookworst en jus! Ik vind dit zoooo lekker. Vooral met een beetje gehakt er door in plaats van spekkies. Lekker gezond ook (de Boerenkool dan, niet de jus haha).
Ook had ik dit mooie paletteje gekocht. Ik had hem vrijdag al op mijn werk gezien, twijfelde alleen een beetje over de prijs (€24,00). Toen besloot ik het mezelf cadeau te doen voor mijn verjaardag (ben volgende maand jarig). Aangezien het limited is, kon ik ook niet al te lang mee wachten en ik ben zoooo blij dat ik hem gekocht heb. Wat een super gaaf palette! Mooie kleuren voor de feestdagen, maar ook super draagbaar voor overdag. Kijk ook hoe leuk dat doosje is! Ben er helemaal blij mee! Zeker een aanrader.

Zo dit was weer mijn week. Ik heb een leuke en drukke week gehad, veel gewerkt en ook op mijn vrije dagen druk gehad. Vandaar dat het afgelopen week vrij rustig is geweest op mijn blog. Geen zorgen, hier zal binnenkort verandering in komen!

3 opmerkingen: