zondag 24 november 2013

Get To Know Me: Instagram, Week 46

Iedere zondagmiddag probeer ik trouw mijn foto's van instagram van de afgelopen week in een blogpost te zetten. Soms moet ik me er echter toe zetten om het echt te doen, want dit artikel schrijf ik vaak pas aan het eind van de ochtend/begin van de middag. Waarom? Omdat ik altijd probeer zoveel mogelijk foto's er op te zetten.

Get To Know Me: Instagram, Week 46

Deze week was er genoeg te doen. Zo heb ik onder andere gewerkt en ben ik naar de Hunger Games gegaan! Kijk mee voor de foto's die ik afgelopen week gemaakt heb...
 
Afgelopen zondag begon voor mij erg leuk. Al een tijdje stond er op de planning een bestelling te plaatsen van het merk EyesLipsFace (ook wel bekend als E.L.F.). Ik had zelf nog niet eerder iets uitgeprobeerd, maar mijn zusje wel en na haar positieve ervaringen van dit merk besloten we een gezamenlijke bestelling te plaatsen. Op deze manier splits je de verzendkosten en wordt het een stuk leuker om te bestellen. Mijn lijstje is zo groot  dat hij niet eens op de foto paste, haha!
Op maandag plaatste ik deze foto van een imageplate die ik aan het reviewen was. Ik heb er een hoop leuke reacties op gekregen en het allerleukste is dat het nog een budgetplate is ook! Het eerste deel is al online gekomen. Binnenkort komen de andere twee ook online.
Op maandag had ik ook last van een nagel die was ingescheurd. Deze heb ik geprobeerd te repareren met het theezakjesmethode (komt binnenkort een tutorial van online). Helaas is mijn nagel inmiddels afgescheurd, niet doordat de methode niet werkte. Vooral doordat ik heel erg veel werk met water (vooral warm water) en daardoor werd hij gewoon te week. Helaas, maar ik moet wel zeggen dat hij minder kort is afgescheurd, dus dat scheelt!
Op maandagavond had ik ook nog wat nail arts zitten bedenken. Ik had echter mijn bureau niet opgeruimd en dit was het resultaat daarvan, oepsie :$. Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben met de nail art die er is uitgekomen, binnenkort een video hiervan online!
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden, thanks voor alle reacties! Het leuke is ook nog dat hij niet eens erg moeilijk is! Deze foto plaatste ik overigens op dinsdag.
In de middag ging ik ook nog even naar de stad, daar merkte ik op dat ze bij het NYC-schap nieuwe smokey-effect lakken hadden zoals de bekende lak 'Rock Muse'. Een super leuke lak, daar was ik uiteraard wel benieuwd naar en met de 1+1 gratis aanbieding heb ik deze ook laten halen door mijn vriend!
I looooooovee Once Upon A Time. Al vanaf het moment dat seizoen 1 was gekomen in Amerika ben ik er fan van, ik volg ook alles wat er in Amerika komt. Als er dan toch een leuke aflevering op net 5 komt, tja dan kan ik het uiteraard niet laten om het te kijken. Ik moet zeggen dat dit de beste aflevering is tot nu toe (dat Emma erachter komt wie de zoon van Rumpel is).
En donderdag was het eindelijk zover, de ELF-producten waren binnen gekomen. Jeeah! Door zoveel pakjes om open te maken en te testen, voelde het echt aan als Kerst. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de kwasten en de concealer. Deze heb ik namelijk al uitvoerig uitgetest. Love them!
Dit is trouwens een foto van de tafel hoe hij eruit zag tijdens het uitpakken. Mijn zusje en ik hadden er wel een lekker rommeltje van gemaakt, haha!
Op vrijdag plaatste ik deze foto, mijn uiteindelijke stash, Best veel, maar allemaal afkomstig uit de 1-euro-lijn!  Ik ben echt fan geworden van ELF en meer bestellingen volgen zeker nog!

 
Gisteren ben ik met mijn vader en broertje naar de Ikea gegaan. Ik had weer eens een vrije dag op zaterdag (ik werk dan normaal altijd) en het leek mij leuk langs de Ikea te gaan en daar te eten. Het was heerlijk, maar wel stervensdruk! Ik ben het wel vaker gewend dat het druk is in de Ikea. Vooral in Delft, maar zo druk... wow! Gelukkig ging alles vrij snel voor ons, dus dat was wel fijn.
In de avond ben ik trouwens naar het tweede deel van 'The Hunger Games' gegaan. Ik vond he techt een hele goeie film! Echt een aanrader!!!


Dit was mijn week, lekker druk gehad en genoeg te doen. Hierdoor heb ik ook weer minder tijd gehad voor het bloggen. Ik hoop toch echt snel dat dit minder wordt. Voor nu dit artikel en laat me weten wat jullie van de foto's vinden! (en uiteraard hoe jouw week is geweest).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten