dinsdag 26 november 2013

Hot or Not: Reversed Half Moon Manicure

Een trend die afgelopen lente ontzettend populair is, maar volledig langs mij heen is gegaan, is de 'Reversed Half Moon Manicure'. Deze trend was overal te zien, op de catwalks en is volledig langs mij heen gegaan. Ik denk dat ik ook wel weet waarom, omdat ik persoonlijk niet zo'n fan ben van deze trend, Misschien is het wel wat voor jou? Deze nail art staat ook wel bekend als 'Ruffian' Nail Art.

Hot or Not: Reverse Half Moon -Ruffian' Manicure
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)


Op zich heeft het wel wat, zeker in combinatie met een nail art zoals in afbeelding tien. Ik vind het wel een trend die heel strak gemaakt moet worden en waarbij een juiste keuze aan kleuren gedaan moet zijn. Als het niet netjes is gedaan of de kleuren zijn niet juist gekozen, dan vind ik dit niet echt wat voor mij. Wat vind jij van deze nail art?

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt gaaf, en zeker 5 & 9 :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het erg leuk! Maar zoals jij al zei; wel als het mooi gedaan is en met de juiste kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem zelf erg leuk! Vooral als je het combineert met een nail art als in 10 of 8.
    xxSophie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke manicure!
    Maar het moet wel goed uitgevoerd worden anders ziet deze nail art er al snel rommelig uit!

    x julia

    BeantwoordenVerwijderen