dinsdag 19 maart 2013

The Nails Of... Nicki Minaj

Nicki Minaj is de laatste tijd ontzettend groot geworden. Zo is ze bekend onder andere bekend van nummers als Super Bass and Starships en haar uiterlijk... Tja daar is nog het laatste woord niet over gezegd denk ik zo maar. Alles aan haar is extreem, haar make-up, kleding en haar, je hoeft het nog niet zo gek te maken of ze draagt het. Of dit ook geldt voor haar nagels? Om daar achter te komen moet je klikken op 'Lees verder' .

In het artikel 'The Nails Of...' die ik eens in de zoveel tijd plaats, laat ik jullie nail arts zien die bekende mensen dragen. Zo hebben we al gehad van Lady Gaga. Rihanna en Lucy Hale. Dit keer staat Nicki Minaj in het teken van The Nails Of....



The Nails Of.... Nicki Minaj
1) Colourful Swirls
Wie Nicki Minaj goed genoeg kent, weet dat ze alles met elkaar probeert te matchen en dat dit er soms voor kan zorgen dat ze de meest opvallende outfits en sieraden draagt. Met deze instelling had ze er waarschijnlijk voor gekozen om haar sieraden te matchen met haar nagels (of andersom?? haha) Ik vind het haar erg mooi staan en zeker voor de komende periodes vind ik het een ontzettend mooie nail art!

2) Matchend Goud
Zoals ik al in de bovenstaande foto vertelde, probeert ze alles met elkaar te matchen. Dit keer een wat rustigere print, maar toch een erg aparte combinatie. Wat vinden jullie van deze witte/zwarte/goud-kleurige combinatie? Het is apart, maar we hebben het wel over Nicki Minaj;).

3) Like An Animal
Ook in haar videoclips moet alles met elkaar matchen. Hoe leuk zijn deze nagels? Ze passen perfect bij de print die ze geverfd heeft op haar handen. Weer totaal anders dan bovenstaande nail arts. Wat vinden jullie van deze Nail Art?

4) OPI and Nicki
In samenwerking met OPI heeft Nicki Minaj een eigen collectie uitgebracht (inmiddels alweer een tijdje geleden). Ook hebben ze samen wat leuke nail arts bedacht en op bovenstaande nagelwiel zien jullie de resultaten van deze samenwerking. Er wordt veel gebruik gemaakt van verschillende kleuren die totaal Nicki zien, sommige vind ik echt leuk en sommige minder. Wat is jullie mening over deze samenwerking? (Vinden jullie trouwens ook niet dat 'Save Me' van OPI erg veel lijkt op Essence 'Glitter On Me' van de nieuwe colletie? Het lijkt haast wel een dupe!)

5) Opvallend Roze
En als ze dan niet opvalt met haar kleding, doen haar nagels dat wel en haar make-up. Zo heeft ze zeer opvallende roze nagellak op dat haast wel neon lijkt te zijn. Al vind ik het totaal niet matchen met de lipstick. Wat vinden jullie?

6) Galaxy Black
Blijkbaar heeft ze toch zo nu en dan wat rustigere kleurtjes op haar nagels. Toch ook wel weer matchend met haar jurk die ze aan heeft. Het doet me een beetje denken aan de galaxy nail art. Dit vind ik erg mooi! Het staat goed in combinatie met haar hele outfit. Nu is het niet té!


Over het algemeen vind ik haar stijl veel weg hebben van Lady Gaga. Erg extreem met zo nu en dan wat neutrale nail arts er tussen. Je moet er van houden. Wat vinden jullie?

1 opmerking: